پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بارسلونا با حضور آرتور و آرتورو تیم بهتری میشود !

کد خبر : 88032  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 اسفند 1397
گزارشی از مارکا : نکته ای مهم از این فصل بارسلونا

اختصاصی بارسا نیوز - حالا وقت آن است که برای جام ها تصمیم گیری شود و والورده از اینکه بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد باید سپاسگزار باشد . آنها هم در لالیگا , هم کوپا دل ری و هم لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارند .

 

با توجه به این اهداف بزرگ , بازیابی آرتور ملو و آرتورو ویدال از مصدومیت 2 خبر خوب است . در مورد اول , ملو به دلیل مصدومیت حدود 1 ماه از میادین دور بود . بازیکن شیلیایی اما مصدومیت شدیدی نداشت با این حال فرم خود را از دست داده بود و بازی الکلاسیکو شنبه نشان میدهد که او دوران افت را پشت سر گذاشته است .

 

 

آرتور ملو روز شنبه به ترکیب 11 نفره بازگشت و تاثیر خودش را دوباره نشان داد . حرکات او با توپ و کنترل میانه میدان به خوبی تاثیر او را نشان میداد .

 

آرتور در الکلاسیکو آمار 87 درصد پاس صحیح را ثبت کرد و او در نیمه زمین مادرید نیز اثربخشی 84.5 درصد در پاس های داده شده را ثبت کرد که بسیار قابل توجه است و نشان میدهد آرتور چه کابوس بزرگی برای سانتیاگو سولاری بوده است .

 

ویدال البته متفاوت بود . او سخت , موتور و همه جا ظاهر میشد . او در آخرین بازی اش نتوانسته بود چیزی ارائه دهد اما در الکلاسیکو شنبه دوباره درخشید و منتقدانش را بدون هیچ حرفی ساکت کرد .

 

ویدال تنها 20 دقیقه برای ثبت یک عملکرد عالی نیاز داشت . او مانند یک جانور در زمین بود . ویدال برنده 71.4 درصد از دوئل ها بود و بیشتر از 85 درصد پاس های او در نیمه زمین مادرید انجام شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.