پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرصت ویژه فرنکی دی یانگ در برنابئو (+ عکس)

کد خبر : 88054  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اسفند 1397
دی یانگ می تواند حکم برکناری سولاری و حضور در ترکیب اصلی فصل آینده بارسلونار ا امضا کند

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن فرنکی دی یانگ به تقابل رئال مادرید با یک آبی اناری جدید یعنی فرنکی دی یانگ در تقابل با آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت که شاگردان سولاری پس از دو شکست پیاپی در الکلاسیکو به مصاف این بازی خواهند رفت.

 

طبق گزارش اسپورت، فرنکی دی یانگ در اولین مصاحبه خود پس از امضای قرارداد ب بارسلونا گفته بود که "باید دید که می توانم با سبک بارسلونا وفق پیدا کنم یا که نه" و حالا او این فرصت را در دیدار امشب مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو خواهد داشت که در دیدار رفت بابت رهایی از مصدومیت در بهترین فرم خود حضور نداشت.

 

از این رو فرنکی می تواند امشب با درخشش در برنابئو برای حضور در ترکیب فصل آینده بارسلونا زمینه سازی کند به ویژه در شرایطی که انگیزه بالایی از بازی مقابل رئال مادرید به عنوان رقیب بزرگ تیم آینده اش خواهد داشت.

 

از طرفی رئال مادرید به نوعی پس از دو دیدار با بارسلونا، مجددا با تیمی مشابه با سبک بازی بارسلونا رقابت خواهند داشت که و با توتال فوتبالی هلندی دست و پنجه نرم خواهد کرد که در دیدار رفت نیز در هلند علی رغم کسب پیروزی به شدت رنج بردند.

 

 

از طرفی فرنکی نیز علی رغم اینکه هنوز پیراهن بارسلونا را برتن نکرده اما به عنوان بازیکن جدید بارسلونا باید انتظار شنیدن سوت برنابئو به هنگام به دست گرفتن توپ باشد و باید بتواند بازی مودریچ و تونی کروس را همچون سرخیو بوسکتس خنثی کند.

 

درخصوص سولاری نیز باید گفت که هر اتفاقی که در لیگ قهرمانان برایشان رخ دهد، این سرمربی آرژانتینی در انتهای فصل از کار خود برکنار خواهد شد که فرنکی و هم تیمی هایش می توانند امشب با حذف رئال مادرید تاریخ را جلو بیاندازد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.