پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ کلیدی ترین مهره بارسلونای والورده (+ عکس)

کد خبر : 88060  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اسفند 1397
مهره جدا نشدنی

اختصاصی بارسانیوز - همانند فصل گذشته، ایوان راکیتیچ در فصل جاری نیز یکی از مهره های غیر قابل جایگزین بارسلونای ارنستو والورده محسوب می شود به صورتی که در طول دو فصل هدایت تیم توسط ارنستو، پر بازی ترین بازیکن بارسلونا است که در 94 بازی از 101 دیدار بارسلونای والورده در یک فصل و نیم اخیر بازی کرده است.

 

راکیتیچ در فصل جاری نیز پر کاربردترین مهره والورده بوده و به همین دلیل علت عدم خروج او در تابستان قبل و منتقل نشدن به پاری سن ژرمن کاملا واضح و مشخص است و نیازی به حرف زدن والورده نیست.

 

راکیتیچ تحت هدایت والورده در 93 درصد از بازی ها حضور داشته درحالی که نرخ او در زمان انریکه 88 بوده است و از 181 دیدار با درنظر گرفتن زمان انریکه در 159 بازی بارسلونا حضور داشته و حتی در زمان استراحت بوسکتس، این راکیتیچ است که جای او را پر می کند.

 

ایوان از 59 بازی فصل گذشته در 55 بازی حضور داشته و از 42 بازی فصل جاری نیز در 39 دیدار بازی کرده است در شرایطی که مسی با 88 بازی نفر دوم است.

 

 

راکیتیچ از 59 بازی فصل گذشته در 46 بازی و در 42 دیدار فصل جاری در 35 بازی در ترکیب اصلی حضور داشته که به ترتیب معادل 78 و 83 درصد از بازی های فصل می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.