پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ؛ دی لیخت؛ اندوه ! (عکس)

کد خبر : 88107  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 اسفند 1397
دوری 2 ماهه وینیسیوس از میادین

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو در نسخه امروز خود، فرنکی دی یانگ، ماتیاس دی لیخت و وینیسیوس را روی جلد برد که موندو نیز همانند اسپورت به وعهده بارتومئو برای جذب ماتیاس دی لیخت اشاره داشت.

 

موندو با روی جلد بردن فرنکی دی یانگ و بولد کردن نام او به ستایش مطبوعات جهان از بازیکن جدید بارسلونا اشاره کرد که توانست در برنابئو به همراه هم تیمی هایش، رئال مادرید را علی رغم شکست 2-1 در آمستردام با برتری 4-1 در اسپانیا از پیش رو بردارند.

 

طبق گزارش موندو، ماتیاس دی لیخت با نمایش عالی خود مقابل رئال مادرید با 10 ریکاوری توپف مهره تایید بارسلونا برای خرید خود را دریافت کرده است و هم اکنون برای هم بازی شدن با فرنکی دی یانگ در فصل آینده باید منتظر پیشنهاد ارسالی بارسلونا بماند.

 

باشگاه بارسلونا در حال حاضر در حال بررسی پیشنهاد اقتصادی مناسب برای دی لیخت باتوجه به وضعیت اقتصادی باشگاه و وجود دستمزد های زیاد برای 6 مدافع میانی فعلی تیم است اگرچه که ورمالن و موریو می توانند از بارسلونا خارج شوند.

 

 

با این حال خرید ماتیاس به عنوان یک مدافع تضمینی برای آینده باشگاه به عنوان مدافع تیم ملی هلند و کاپیتان آژاکس که موفق به حذف رئال مادرید شدند در دستور کار بارسلونا قرار دارد و باشگاه تا چند هفته دیگر تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد.

 

موندو همچنین به مصدومیت وینیسیوس و دوری 2 ماهه او از میادین اشاره داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.