پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از بین رفتن 2 مانع انتقال دی لیخت به بارسلونا

کد خبر : 88115  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 اسفند 1397
نزدیک تر شدن ماتیاس به بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی باشگاه آژاکس در حال حاضر نزدیکتر از هر زمان دیگری به بارسلونا است چون دو مانع بر سر انتقال او به بارسلونا از بین رفته است و شرایط در ما های اخیر تغییر کرده است.

 

در شرایطی که ماتیاس دی لیخت هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه بارسلونا بدون صورت گرفتن اقدامی از سوی مدیران بارسلونا در دست نداشت اما با مصاحبه روز گذشته بارتومئو و اعلام قرار داشتن در لیست خرید تابستانی، شک و تردید این مدافع 19 ساله از بین رفته است و حالا بارسلونا را برای جذب خود مصرر می بیند.

 

طبق گزارش اسپورت، منابع باشگاه اطمینان داده اند که بارسلونا برای جذب ماتیاس مشکل اقتصادی جهت صرف هزینه ندارد و مایل است روی این مدافع برای تضمین قلب خط دفاع و جانشینی جرارد پیکه سرمایه گذاری کند.

 

از سوی دیگر ماتیاس نیز از نظر شخصی نگاهش تغییر پیدا کرده به این صورت که پیش از این ضمانت بازی در ترکیب اصلی بارسلونا را می خواست اما حالا فرصت حضور در ترکیب اصلی را فراهم تر می بیند و ترسی از رقابت با مدافعان بارسلونا با وجود جرارد پیکه و اومتیتی در کنار کلمنت لنگله ندارد هرچند که قطعا این ضمانت را دراختیار دارد که طی دو سه سال و شاید زودتر مرد ثابت خط دفاعی بارسلونا شود.

 

طبق گزارش اسپورت، عامل دوم یعنی تغییر نظر دی لیخت درخصوص حضور در ترکیب اصلی کلیدی ترین عامل انتقال او محسوب می شود که پیش از این از نیمکت نشینی در بارسلونا واهمه داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.