پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی لیخت اولویت خرید بارسلونا (+ عکس)

کد خبر : 88125  |  زمان ارسال : جمعه 17 اسفند 1397
بارسلونا کاملا جدی است

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو، امروز ضمن روی جلد بردن سرخیو راموس و فلورنتینو پرز، از ماتیاس دی لیخت به عنوان اولویت خرید بارسلونا نام برد به صورتی که بارسلونا همه کار را برای جذب مدافع 19 ساله آژاکس انجام خواهد داد.

 

بارسلونا پس از جذب فرنکی دی یانگ به عنوان جانشینی دراز مدت برای سرخیو بوسکتس، هم اکنون به فکر جایگزین کردن جرارد پیکه نیز هست که بدین منظور، ماتیاس دی لیخت دیگر جواهر باشگاه آژاکس را مدنظر قرار داده که به همین منظور رامون پلانس دستیار اریک آبیدال در جریان دیدار رئال مادرید و آژاکس در برنابئو جهت دیدن بازی او از نزدیک حضور داشت.

 

بنابراین طبق گفته بارتومئو مبنی بر قرار داشتن ماتیاس دی لیخت در برنامه خرید تابستانی، بارسلونا همه کار برای جذب ماتیاس انجام خواهد داد که بزرگ ترین مزیت بارسلونا نیز میل شخصی ماتیاس جهت برتن کردن پیراهن آبی اناری می باشد.

 

دیگر مزیت بارسلونا رابطه خوب آن ها با باشگاه آژاکس است که می توانند در رقابت سنگین اقتصادی با باشگاه هایی همچون بایرن مونیخ و یوونتوس و حتی اتلتیکو مادرید هزینه انتقال را کمتر از انتقال 75 میلیون یورو ثابت و 11 میلیون یورو متغیر فرنکی دی یانگ رقم بزنند که در این راه، رضایت شخصی ماتیاس و ورود او به ماجرای انتقالش موثر خواهد بود.

 

دیگر موضوع مهم در راه انتقال بحث دستمزد ماتیاس خواهد بود که می تواند همچون فرنکی با زیر 10 میلیون یورو در سال در رده سوم بازیکنان از نظر سطح دستمزد قرار بگیرد که در این بین مینو رایولا نیز حق کمیسیون 10 میلیون یورویی تقاضا کرده که درنهایت حرف نهایی را بازیکن خواهد زد.

 

همچنین بحث مدافعان پرتعداد در بارسلونا نیز دردسرساز نیز چون ورمالن و موریو می توانند در تابستان بارسلونا را ترک کنند و درخصوص زانوی ساموئل اومتیتی نیز تضمینی وجود ندارد و ماتیاس نیز شخصا رقابت در بارسلونا را مانع پیشرفت نمی بیند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.