پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل رایو وایکانو

کد خبر : 88129  |  زمان ارسال : جمعه 17 اسفند 1397
والورده چه تصمیمی می گیرد؟

اختصاصی بارسانیوز - با قرار گرفتن در ماه مارس هم اکنون هواداران بارسلونا به ویژه بازیکنان و کادر فنی به دنبال فرار از اتفاق تلخ فصل گذشته در المپیکوی رم هستند در دیداری که تیم والورده چوب خستگی در رقابت در 3 تورنومنت فصل را بابت خستگی بازیکنان خورد تا فصل عالی با ناکامی در لیگ قهرمانانی همراه شود که در صورت مدیریت بهتر از سوی والورده به راحتی می توانست به فتح لیگ قهرمانان منجر شود.

 

بنابراین در حال حاضر شرایط مشابهی با فصل گذشته به وجود آمده به صورتی که بارسلونا در بازی ماقبل خود قبل از پذیرایی از لیون قرار دارد که اگرچه والورده روی لالیگا حساب ویژه ای باز می کند به نظر می رسد به تغییراتی در ترکیب اصلی خود دست بزند همانطور که در فصل جاری بارها این کار را انجام داد که البته با چرخش های غیر قابل پیشبینی بارها هواداران را از ترکیب اصلی متعجب کرد.

 

چرا سیلسن بازی نکند؟

 

طبق گزارش اسپورت، یکی از تغییرات می تواند حضور یاسپر سیلسن در ترکیب اصلی دیدار فردا مقابل رایو وایکانو باشد. مارک آندره تراشتگن در تمام بازی های لالیگایی فصل جاری حضور داشته و تنها بازی آخر گروهی لیگ قهرمانان را استراحت کرده و حتی در دو بازی نیمه نهایی جام حذفی نیز به دلیل مصدومیت سیلسن بازی کرد. بنابراین حضور سیلسن مقابل رایو وایکانو به هیچ وجه جای انتقاد ندارد.

 

اومتیتی در قلب دفاع برای رسیدن به مرز آمادگی

 

درحالی که زوج قلب خط دفاع بارسلونا در فصل جاری را پیکه و لنگله در غیاب اومتیتی رقم زده اند، ساموئل می تواند همانند بازی مقابل سویا در دیدار فردا نیز در ترکیب اصلی قرار بگیرد تا ضمن به دست آوردن فرم خود، محرومیت لنگله را نیز جبران کند. هرچند که اومتیتی نیز می خواهد مقابل تیم سابق خود لیون نیز بازی کند ولی به هر حال لنگله در سطح بالاتری قرار دارد و آماده تر است.

 

سوال دیگر نیز درخصوص جرارد پیکه است که بیشتر از لنگله به استراحت نیاز دارد که موریو و تودیبو می توانند جایگزین او شوند بازیکنانی که 90 دقیقه مقابل ژیرونا در سوپر کاپ کاتالونیا بازی کردند اگرچه که تودیبو در پست هافبک دفاعی بازی کرد.

 

در پست دفاع راست نیز انتظار می رود نلسون سمدو به ترکیب باز گردد و در پست دفاع چپ نیز جوردی آلبا جایگزینی جز میراندا ندارد که به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت مگر اینکه والورده از روبرتو در دفاع راست و سمدو در دفاع چپ بهره بگیرد.

 

خط هافبک

 

در پست هافبک دفاعی در حال حاضر انتخاب نخست والورده برای دادن استراحت به بوسکتس، ایوان راکیتیچ به عنوان پر بازی ترین بازیکن فصل بارسلونا است که عادی ترین چیز حضور یکی از این دو روی نیمکت برای استراحت خواهد بود. همچنین انتظار می رود که ویدال به ترکیب اصلی باز گردد مگر اینکه از نظر والورده، آرتور ملو برای این بازی قبل از مصاف با لیون آمادگی داشته باشد در شرایطی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته است.

 

از این رو، کارلس آلنا می توان فرصت بازی به دست اورد چون انتظار نمی رود مثلث خط میانی مقابل لیون ترکیب جز بوسکتس، راکیتیچ و آرتور باشد.

 

استراحت از بین مسی یا سوارز

 

در خط حمله نیز از بین مسی و لوئیس سوارز یک نفر فرصت استراحت خواهد داشت که در این صورت کوتینیو می تواند به همراه دمبله در ترکیب اصلی قرار بگیرد که البته مالکوم نیز می تواند جایگزین دمبله شود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.