پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت؛ پیشنهاد 350 میلیونی رئال برای نیمار با دستمزد عظیم !

کد خبر : 88132  |  زمان ارسال : جمعه 17 اسفند 1397
فلورنتینو به نیمار برای جذب تابستانی خبر داد

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، باشگاه رئال مادرید در حال اماده سازی پیشنهادی 350 میلیون یورویی جهت خرید تابستانی نیمار است به صورتی که فلورنتینو پرز به نیمار اعلام کرده که برای جذب او در تابستان اقدام خواهد کرد که شاملب دستمزد سالیانه 45 میلیون یورویی می باشد.

 

این گزارش اسپورت در شرایطی است که ناصر الخلیفی اخیرا صراحتا اعلام کرد که رئال مادرید به خوبی از فروشی نبودن نیمار در تابستان بعدی باخبر است ولی با این حال اسپورت از نیمار به عنوان راه حل فلورنتینو پرز برای خروج از بحران خبر داده تا گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را یک بار دیگر به نام نیمار رقم بزند.

 

پیشنهاد 350 میلیون یورویی برای نیمار به این دلیل است که ناصر الخلیفی حاضر به فروش ستاره برزیلی خود در شرایطی شود که نیمار 3 سال دیگر دارای قرارداد است و از طرفی پاریسی ها نیز یک بار دیگر در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند و این می تواند نیمار را نیز جهت تلاش برای انتقال به رئال مادرید متقاعد نماید.

 

در شرایطی که ایده رئال مادرید تحت هدایت زیدان روی سرمایه گذاری های با مبلغ پایین جهت رونمایی و استفاده از ستاره های جوان بود اما رئال مادرید یکی از بحرانی ترین فصول تاریخ خود را سپری می کند و از این رو فلورنتینو پرز تصمیم گرفته تا به شیوه خرید های نجومی خود در اوایل قرن 21 بازگردد.

 

طبق گزارش آ اس، پس از بازی با آژاکس و صحبت های فلورنتینو پرز بابت متهم کردن بازیکنان به کم کاری، این رامس بود که پرز را به برنامه ریزی نادرست به ویژه فروش کریستیانو رونالدو در تابستان متهم کرد بدون اینکه بازیکنی جایگزین را جذب نماید.

 

از این رو فلورنتینو پرز برای جلب رضایت نیمار دستمزد 36 میلیون یورویی فعلی او در پاری سن ژرمن را به 45 میلیون یورو خواهد رساند تا عنوان بیشترین دستمزد دریافتی را نیز در کنار گران ترین انتقال تاریخ فوتبال را نصیب نیمار کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.