پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چشمک پوچتینو به فلورنتینو پرز !

کد خبر : 88134  |  زمان ارسال : جمعه 17 اسفند 1397
پوچتینو نیز چراغ سبز نشان داد

اختصاصی بارسانیوز - پس از ابراز علاقه ژوزه مورینیو برای برعهده گرفتن هدایت رئال مادرید، اینبار مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام و سابق اسپانیول چراغ سبز نشان داد و برای بازگشت به اسپانیا ضمن ابراز امیدواری، لینک شدن به رئال مادرید را نیز خبری خوب توصیف کرد.

 

در شرایطی که سانتیاگو سولاری هر لحظه در خطر برکناری از هدایت رئال مادرید قرار دارد، مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید به برنابئو لینک شده است که البته گزینه ای فوری نخواهد بود و برای فصل آینده در دستور کار قرار دارد در شرایطی که آقای خاص پس از برکناری از منچستر یونایتد بدون تیم است و می تواند فورا جایگزین شود.

 

از این رو پوچتینو درخصوص بازگشت به اسپانیا و برعهده گرفتن هدایت رئال مادرید گفت:

اینکه تیم هایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن نمی توانند در لیگ قهرمانان به رقابت ادامه دهند ناامید کننده است. به صورت منطقی سولاری همکار سابق خودم را می شناسم اما منطقی است که نمی توانم در مورد او حرف بزنم. لینک شدنم را اتفاق مثبتی می بینم چون نشان می دهد به کارمان توجه می شود و من این را دوست دارم و امیدوارم که روزی در اسپانیا با فوتبالی که دوستش دارم  تیمی را تمرین دهم و برنده شوم. تجربه متفاوتی خواهد بود و همه می دانند که رابطه من با اسپانیا خاص است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.