پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه ریزی برای تمدید مسی ! (+ عکس)

کد خبر : 88140  |  زمان ارسال : شنبه 18 اسفند 1397
آخرین تمدید مسی با بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن لیونل مسی از برنامه ریزی باشگاه بارسلونا برای آخرین تمدید قرارداد لیونل مسی خبر داد در شرایطی که لئو در حال حاضر تا سال 2021 با بند آزادسازی 700 میلیون یورویی قرارداد دارد در همان سالی که دوران ریاست بارتومئو نیز به پایان خواهد رسید.

 

طبق گزارش، هدف باشگاه بارسلونا این است که قرارداد مسی حداقل 1 سال دیگر یعنی تا سال 2022 یا حتی بیشتر افزایش یابد و این جدا از برنامه ریزی باشگاه جهت ساختن آینده بارسلونا با انجام خریدهایی چون دمبله، مالکوم، دی یانگ، تودیبو و در ادامه خرید بازیکنانی چون ماتیاس دی لیخت و جوویچ است.

 

باشگاه بارسلونا که اخبرا قرارداد جوردی آلبا را 5 ساله تمدید کرد در کنار خریدها به حفظ بازیکنان کلیدی خود نیز توجه دارد هرچند که بدنه اصلی تیم که شامل بازیکنان بزرگ بارسلونا می باشد مرز 30 سال را رد داده اند و نیاز به جایگزین خواهند داشت.

 

بارتومئو در مصاحبه اخیر خود با کادنا سر اعلام کرد که قرارداد مسی را یک بار دیگر نیز تمدید خواهند کرد بدین صورت که این اخرین تمدید با مسی خواهد بود که می تواند در بارسلونا در صورت علاقه شخصی مسی بازنشسته شود.

 

 

مسی در 31 سالگی در حال حاضر تا 34 سالگی می تواند در بارسلونا توپ بزند که به اعتقاد مدیران باشگاه لئو توانایی بازی در بالاتری سطح را برای پس از 34 سالگی نیز خواهد داشت و از این رو تلاش بارتومئو این است که حضور مسی را در دوران ریاست جدید باشگاه که از سال 2021 خواهد بود تضمین نماید.

 

ایده باشگاه این است که تمدید را در حین فصل بعد که فصل ماقبل پایانی قراردادش است انجام دهد و مسی حداکثر تا 2023 در بارسلونا دارای قرارداد باشد که مسی تا آن زمان 36 ساله خواهد شد و اعتقاد بر این است که مسی در جام جهانی 2020 نیز قصد دارد در بالاترین سطح فوتبال حرفه ای بازی کند. 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.