پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعه روز؛ انتقام ناصر الخلیفی از بارسلونا با جذب کوتینیو !

کد خبر : 88141  |  زمان ارسال : شنبه 18 اسفند 1397
جبران شکست در جذب فرنکی دی یانگ

اختصاصی بارسانیوز - در شرایطی که پروژه بلند پروازانه و پرهزینه ناصر الخلیفی در پاری سن ژرمن جهت فتح لیگ قهرمانان اروپا یک بار دیگر با بی شخصیتی این باشگاه در رقابت های اروپایی ناکام ماند و پاریسی ها با شکست غیرمنتظره مقابل منچستر یونایتد پر از مصدوم در رسیدن به یک چهارم نهایی ناکام ماندند، رسانه های فرانسوی همچنان از بلند پروازی ناصر الخلیفی در شرایطی خبر می دهند که ستاره های این تیم همچون نیمار و کیلیان امباپه به سایر تیم ها لینک می شوند.

 

طبق گزارش رادیو مونت کارلو از فرانسه، ناصر الخلیفی قصد دارد تا در جهت انتقام از بارسلونا بابت از دست دادن فرنکی دی یانگ، اقدام به خرید فیلیپه کوتینیو نماید که در فصل جاری به نیمکت نشین تیم والورده تبدیل شده و با حضور دمبله در حال حاضر جایگاهی در ترکیب اصلی بارسلونا ندارد.

 

پاری سن ژرمن پس از حذف از لیگ قهرمانان به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده است که بنابر گزارش رادیو مونت کارلو، روی فیلیپه کوتینیو در جهت انتقام گرفتن از بارسلونا بابت ربودن فرنکی دی یانگ از دستشان در شرایطی دست گذاشته اند که بارسلونا بارها او را غیر قابل فروش و بازیکنی برای آینده باشگاه معرفی کرده است.

 

پاری سن ژرمن در تابستان قبل نیز به دنبال فیلیپه کوتینیو بود که پیشنهاد 270 میلیون یورویی آن ها توسط کوتینیو رد شد. کوتینیو تا سال 2023 با بند آزادسازی 400 میلیون یورویی قرارداد دارد.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.