پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده در جمع 6 مربی برتر تاریخ بارسلونا با رتبه نخست در نرخ صدرنشینی !

کد خبر : 88179  |  زمان ارسال : یکشنبه 19 اسفند 1397
بیشترین نرخ صدرنشینی در لالیگا

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده با پیروزی شب گذشته مقابل رایو وایکانو در حال حاضر 59 هفته صدرنشینی در لالیگا را به عنوان سرمربی بارسلونا تجربه می کند در شرایطی که هنوز دومین فصل هدایت او در بارسلونا به پایان نرسیده است.

 

ارنستو والورده از زمان برعهده گرفتن هدایت بارسلونا در 90 درصد از هفته های لالیگا صدرنشین بوده که بیشترین نرخ صدرنشینی می باشد که البته از نظر تعداد هفته بودن در صدر، پپ گواردیولا در رتبه نخست با 87 هفته صدرنشینی قرار دارد که البته گواردیولا 4 فصل سرمربی بارسلونا بود.

 

پس از گواردیولا با 87 هفته صدرنشینی، فرانک ریکارد با 85، رینوس میشل با 63، تری ونبلز با 60 هفته صدرنشینی در رتبه های دو تا چهارم قرار دارند و ارنستو والورده به همراه یوهان کرایوف با 59 هفته در رتبه های پنجم و ششم قرار دارند.

 

گواردیولا 152 هفته، فرانک ریکارد 190 هفته، رینوس میشل 204 هفته، تری ونبلز 116 هفته در لالیگا هدایت بارسلونا را برعهده داشتند.

 

از نظر نرخ صدرنشینی والورده با 59 هفته صدرنشینی در 65 هفته لالیگا با 90 درصد در رتبه اول است و گواردیولا با 57 درصد در رتبه دوم قرار دارد که این نرخ برای تری ونبلز 51 و برای ریکارد 44 درصد است. رینوس میشل با 30 درصد در رتبه بعدی قرار دارد. نرخ تعداد هفته صدرنشینی به کل بازی لالیگایی برای کرایوف نیز 19 درصد است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.