پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطمینان از انتقال دی لیخت به بارسلونا !

کد خبر : 88213  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اسفند 1397
در حال حاضر همه انتظار بارسلونا را دارند

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اوریول دومنک در برنامه رادیو کاتالونیا، در حال حاضر نزدیکان ماتیاس دی لیخت مدافع و کاپیتان 19 ساله باشگکاه آژاکس از انتقال این مدافع جوان به بارسلونا در تابستان پیش رو مطمئن هستند تا بتواند همچنان در کنار فرنکی دی یانگ به بازی خود ادامه دهد.

 

پس از تایید حضور ماتیاس دی لیخت در لیست خرید تابستانی باشگاه بارسلونا توسط جوزپ ماریا بارتومئو ریاست باشگاه و اعلام عدم مشکل مالی جهت خرید او و عدم نیاز به فروش بازیکن، هم اکنون ماتیاس از عزم جدی بارسلونا در راه جذب خود مطمئن شده و هم اکنون بارسلونا بیشترین شانس را برای داشتن ماتیاس دارد چون بارسلونا نیز در صدر لیست علاقه مندی ماتیاس حضور دارد.

 

بنابراین با توجه به علاقه شخصی ماتیاس برای برتن کردن پیراهن بارسلونا که باتوجه به شباهت سبک بازی می تواند در اسرع وقت در بارسلونا وفق یابد، خانواده و نزدیکان او و همچنین باشگاه آژاکس او را در بارسلونا تصور می کنند که می تواند با هزینه ای 70 میلیون یورویی و مشابه با فرنکی دی یانگ از سوی بارسلونا باتوجه به رابطه خوب دو باشگاه جذب گردد.

 

این در شرایطی است که روزنامه های کاتالونیایی اخیرا از بایرن مونیخ به عنوان تهدید جدی بارسلونا در راه جذب ماتیاس خبر داده بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.