پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازی پاری سن ژرمن برای جذب دی لیخت !

کد خبر : 88215  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اسفند 1397
راه حل مینو رایولا

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش رسانه های فرانسوی، باشگاه پاری سن زرمن به دنبال به خدمت گرفتن ماتیاس دی لیخت از آژاکس پس از ناکامی در جذب فرنکی دی یانگ در شرایطی است که قصد دارد از طریق مذاکرات تمدید مارکو وراتی با مینو رایولا که مدیر برنامه ماتیاس نیز است اقدام کند.

 

پاری سن ژرمن پس از حذف از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال بهتر کردن تیم خود در راه پروژه جدید بریا فتح لیگ قهرمانان فصل آینده است که از این رو روی ماتیاس دی لیخت و همچنین فیلیپه کوتینیو دست گذاشته در شرایطی که کار سختی برای جذب بازیکنان باتوجه به حضور بارسلونا و سایر باشگاه های بزرگ اروپایی درپیش خواهد داشت.

 

اگرچه که میل ماتیاس جهت انتقال به بارسلونا است اما پاری سن ژرمن پیش از این با وسوسه مالی نظر فرنکی دی یانگ را نیز عوض کرده بود که درنهایت با سفر بارتومئو به پاریس این هافبک جوان راهی بارسلونا شد و از این رو پاری سن زرمن قصد دست کشیدن از ماتیاس دی لیخت را ندارد.

 

از این رو طبق گزارشات منتشر شده در فرانسه این باشگاه در تلاش است تا از طریق مینو رایولا مدیر برنامه ماتیاس دی لیخت که مدیر برنامه مارکو وراتی نیز هست در کنار بحث تمدید هافبک ایتالیایی اقدام کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.