پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اومتیتی: خوشحالم که علی رغم ناامیدی، زانویم را عمل نکردم؛ در جام جهانی با درد بازی کردم !

کد خبر : 88218  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اسفند 1397
اومتیتی در مصاحبه با اکیپ قبل از مصاف با لیون

اختصاصی بارسانیوز - ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا که علی رغم سفر به لیون فرانسه در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق به بازی کردن مقابل تیم سابق خود بابت اینکه به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود نشد، در آستانه بازی برگشت در مصاحبه ای با روزنامه اکیپ فرانسه صحبت کرد که اینبار جهت بازی مقابل تیم سابق خود امیدوار تر است اگرچه که میتوان انتظار داشت لنگله انتخاب اول والورده باشد.

 

اومتیتی درخصوص مصاف رفت با لیون و بازی نکردن رد آن گفت:

می خواستم در تیم در آن سفر حضور داشته باشم و البته در آرزوی بازی کردن نیز بودم اما هنوز برای بازی کردن آماده نبودم. برای بازی برگشت نیز این سرمربی تیم است که تصمیم خواهد گرفت ولی به هر حال خوشحالم که دارم دوباره بازی می کنم چون حدودا 3 ماه بود که بازی نکرده بودم. سلامتی مهم ترین چیز است که زانو و بدنم به خوبی به این شرایط پاسخ داده است.

 

اومتیتی در ادامه از درد خود در جام جهانی خبر داد:

در جام جهانی احساس درد داشتم اما از درد، دندان هایم را روی هم فشار می دادم و تحمل می کردم تا بتوانم بازی کنم. وقتی که به بارسلونا برگشتم تصمیم گرفتم به زانویم استراحت دهم و ریکاوری کنم که مدت زمان ریکاوری فراتر از حد انتظارم بود. به سختی تلاش کردم و لحظات سختی را گذراندم. فکرهای زیادی در سرم بود و نمی دانستم چه کار کنم اما حالا فکر می کنم که بهترین تصمیم را گرفتم.

 

 

اومتیتی در ادامه توضیح داد که چرا عمل جراحی را نپذیرفت و به روش مراقبتی ادامه داد:

تصمیم راحتی نبود. اینکه تصمیم بگیرم عمل کنم کار راحتی بود  اما از نظر ذهنی قوی هستم اگرچه که لحظه ای فرا رسید که به خودم گفتم شکست خورده ام  و باید عمل کنم اما خوشبختانه عمل نکردم. از اینکه توانستم از توصیه های اطرافیانم استفاده کنم خوش شانس بوده ام چون برای آن ها نیز کار آسانی نبود. من خونسرد بودم و درنهایت همه چیز برایم به خوبی پیش رفت.

 

اومتیتی همچنین درخصوص خبرهای مخالفت باشگاه با سفر او به قطر جهت درمان گفت:

برخلاف انچه که گفته شد من هیچ مشکلی با باشگاه بابت اختلاف نظر با تصمیم نداشتم. باشگاه همیشه به حرف هایم گوش کرده و از من حمایت کرده است. ان ها تصمیم من برای سفر به قطر را پذیرفتند و همیشه با من در ارتباط بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.