پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت؛ ترکیب همراه با تردید والورده مقابل لیون

کد خبر : 88227  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اسفند 1397
احتمال پایین سیستم 2-4-4 با نیاز بارسلونا به گل

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا با تساوی بدون گل در لیون، فرداشب در نیوکمپ در شرایطی پذیرای این تیم فرانسوی خواهد بود که برای صعود نیاز به گل خواهد داشت و محکوم به ثمر رساندن گل نخست بازی نیز است چون با دریافت 1 گل مجبور به ثمر رساندن 2 گل خواهد بود و نباید روی گل زدن در نیمه دوم ریسک کند و انتظار می رود که بازی را تهاجمی و با سیستم همیشگی 3-3-4 آغاز نماید.

 

در حال حاضر شک و تردید بزرگ برای ترکیب فردا حضور یا عدم حضور عثمان دمبله است که در صورتی که دمبله به بازی برسد درخصوص ترکیب اصلی شک و تردید زیادی وجود نخواهد داشت اما نرسیدن او می تواند چند سناریو را رقم بزند.

 

در صورت نبود دمبله، والورده می تواند از سمدو در دفاع راست و روبرتو در هافبک راست در سیستم 2-4-4 استفاده کند که حتی آرتورو ویدال نیز شانس بازی در پست هافبک راست را خواهد داشت ولی با این حال طبق گزارش اسپورت این احتمال بعید است چون بارسلونا نیاز به گل دارد و انتظار نمی رود که از ابتدا با سیستم 2-4-4 بازی کند و این احتمال پس از پیش افتادن از لیون وجود خواهد داشت تا فضاهای کناری را ببندد.

 

بنابراین اسپورت معتقد است که با قرار گرفتن تراشتگن در دروازه شاهد ترکیب زیر خواهیم بود هرچند که در صورت نبود دمبله، مالکوم نیز می تواند جای او را بگیرد:

تراشتگن

آلبا، لنگله، پیکه، روبرتو

آرتور، بوسکتس، راکیتیچ

کوتینیو، سوارز، مسی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.