سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور: به کوتینیو ایمان داریم؛ 100 درصد آماده ام و شب بزرگی را رقم خواهیم زد

کد خبر : 88228  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اسفند 1397
رقابت با ویدال برایم باعث افتخار است

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا پس از تساوی بدون گل در لیون، فرداشب از این تیم در نیوکمپ در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرایی خواهد کرد که آرتور ملو به همراه ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این بازی حاضر شده است.

 

آرتور که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته، در آستانه دیدار حساس مقابل لیون گفت:

علی رغم فشاری که روی ما برای بردن هست اما ما روی بازی فردا متمرکز هستیم. از خطرناک بودن لیون آگاهیم اما امید زیادی برای صعود داریم.

 

رفتن به جشن تولد نیمار و مصدومیت دو روز قبل از بازی رفت کوپا دل ری مقابل رئال مادرید؟

پشیمانم. دوستان زیادی در آن جشن بودند و می دانم که اشتباه کردم و هیجان زده شدم که بابت اشتباهم پوزش می خواهم. با این حال مسئولیت پذیر بودم و می دانستم که دارم چه کار می کنم اما به هر حال اگر کسی را نگران کردم معذرت می خواهم. هم تیمی هایم خیلی به من کمک کردند و همچنین از کادر فنی و مدیران باشگاه نیز متشکرم چون نگرانم بودند.

 

شب بزرگ اروپایی مقابل لیون؟

مطمئنا شب بزرگی است، شبی که رویای بازی در ان را دارید. لیگ قهرمانان بزرگ ترین و مهم ترین تورنومنت است و مطمئن هستم که نمایش فوق العاده ای خواهیم داشت. قوی تر از همیشه خواهیم بود اما می دانیم که کار آسانی نداریم.

 

انتقال نیمار به رئال مادرید؟

این مربوط به زندگی خودش و اطرافیانش است. من به عنوان یک دوست برایش بهترین ها را آرزو می کنم و می دانم که انتخاب او چه خواهد بود. اینکه در پاریس می ماند یا راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

 

وضعیت کوتینیو؟

کوتینیو بازیکن بزرگی است، به اعتقاد من یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می شود و خودش می داند که بازی هایی بوده که نتوانسته بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد اما ما بازیکنان می دانیم که چه کیفیتی دارد. انچه که ما باید انجام دهید اعتماد حداکثری به اوست.

 

پذیرفته شدن از سوی هواداران؟

خوشحالم و این یک رویاست که در آن حضور دارم و انتظار نداشتم که اوضاع اینقدر سریع برایم به خوبی پیش برود به ویژه در نزد هواداران که برای من صبر داشتند و من احساس مسئولیت پذیریی بالایی برای برآورده کردن انتظارات آن ها دارم و باید با آمادگی کامل به کارم ادامه دهم و می دانم که باید هر روز بهتر شوم

 

بارسلونا را در بودن و نبودن خودت متفاوت می بینی؟

بارسلونا مستقل از هر بازیکنی سبک خودش را دارد و هواداران می دانند که هر بازیکنی ویژگی های مخصوص به خودش را دارد. من در اینجا هستم و از سبک بازی تیم شناخت دارم.

 

رقابت با ویدال برای ترکیب اصلی؟

بودن در کنار چنین بازیکنان بزرگی و همچنین رقابت با آن ها امتیاز بزرگی برایم است. من خیلی جوانم و در حال یاد گرفتن از بازیکنان بزرگ تیم هستم و خودم را بخشی از تیم می دانم.

 

حذف رئال مادرید و پاری سن ژرمن؟

تیم هایی که حذف شده اند بازیکنان بهتری داشتند و تیم هایی که صعود کرده اند نیز سزاوار صعود بوده اند و به همین دلیل نیز ما باید به اینگونه تیم ها احترام بگذاریم. بازهم تکرار می کنم که با احترام قائل شدن برای لیون روی بازی فردا متمرکز هستیم.

 

وضعیت جسمی خودت؟

همه می دانند که در زمان بازگشت از مصدومیت باید کمی زمان بگذرد تا به آمادگی کامل رسید. من در حال حاضر 100 درصد احساس آمادگی دارم و می توانم 90 دقیقه بازی کنم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.