پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برونو: مسی تفاوت بزرگ بازی فردا در مقایسه با منچستر سیتی است

کد خبر : 88231  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اسفند 1397
لیگ قهرمانان هدف اصلی این فصل بارسلونا است

اختصاصی بارسانیوز - لیون پس از تساوی بدون گل در بازی رفت به دنبال رقم زدن شگفتی همچون آژاکس در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خاک اسپانیا است با این تفاوت که بارسلونای آماده را درپیش خواهند داشت که برونو حنسیو در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این بازی به همراه نبیل فکیر حاضر شد.

 

سرمربی لیون درخصوص این بازی به بازیکنان خود هشدار داد:

باید بازی خودمان را ارائه دهیم و بدون احساس هیچگونه فشاری به بازی بپردازیم و از زمین بیرون بیاییم. می دانیم که در خانه یکی از بهترین تیم های جهان بازی داریم اما می توانیم شاهکار خودمان را ثبت کنیم چون پیش از این موفق به انجامش شده ایم. با فروتنی به میدان خواهیم رفت تا ببینیم که می توانیم به یک چهارم برسیم یا که نه

 

یعنی مقابل منچستر سیتی؟

باید از آنچه که در منچستر انجام داده ایم الهام بگیریم. سیتی نیز دیگر تیم بزرگ اروپایی است اما دیدار فردا متفاوت خواهد بود چون مقابل بازیکنی برجسته مصاف خواهیم داشت.

 

مارسلو بازی خواهد کرد؟ سیستم 3 دفاعه؟

پس از تمرین امشب خواهیم دید. درخصوص بازی سه دفاعه نیز مربوط به خودمان است. پاسخ خودتان را فردا متوجه خواهید شد.

 

الگو گرفتن از آژاکس؟

هر اتفاقی می تواند در فوتبال رخ دهد. منچستر یونایتد نیز شانسی مقابل پاری سن ژرمن نداشت اما صعود کردند و ما سعی خواهیم کرد از ان کمک بگیریم.

 

متوقف کردن مسی؟

خیلی چیزها به او بستگی دارد، اینکه در روز خوبش باشد یا نه و برای برای متوقف کردن او تلاش خواهیم کرد نه اینکه برایش مامور بگذاریم. فردا خواهیم دید که چگونه او را متوقف خواهیم کرد.

 

بازی کلیدی در تاریخ چند سال اخیر لیون؟

تصویر باشگاه برایمان مهم است تصویری که ائولاس رئیس باشگاه ساخته و ما مسئولیت ان را برعهده داریم. ما در اینجا به فکر کسب نتیجه ای عالی هستیم.

 

فرم خوبی موسی دمبله؟

پس از یک شروع سخت، پیشرفت خوبی داشته است. او بسیار جوان است و وقتی به باشگاه جدیدی می روید انتظارات از شما زیاد است و این در مورد او نیز صادق بود که در بازی های اخیر تعیین کننده بوده است.

 

فکیر خیلی ریلکس به نظر می رسد

فکر نمی کنم ریلکس باشیم چون می دانیم که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد اما در مواجهه با اینگونه بازی ها باید اعتماد به نفس داشت 

 

بارسلونا؟

باید در تمام خطوط مراقب آن ها باشیم چون بازیکنان بزرگی دارند و باید در کنار ارائه یک بازی عالی کمی شانس نیز داشته باشیم. آنچه که من می خواهم ارائه تمام توانمان برای صعود است. باید با ایمان به قدرت تهاجمی خودمان برای بارسلونا مشکل ساز شویم. آنچه که به بازیکنانم گفته ام این است که زمین نیوکمپ بزرگتر از جاهای دیگر نیست و مشابه استادیوم های کنگام و سنت اتین است جایی که بارسلونا گل هم دریافت کرده است. اگرچه که فتح لیگ قهرمانان هدف اصلی آن هاست.

 

اهمیت حضور فکیر؟

برایمان مهم است چون به ما اعتماد به نفس بیشتری می هد و یک امتیاز ویژه برایمان محسوب می شود.

 

بازگشت زیدان؟

شگفت زده شدم اما در عین حال خوشحالم چون او یک فرانسوی است و اعتقاد دارم که با بازگشت به رئال به خوبی کار خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.