پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: در حال ساختن بارسلونای بدون مسی هستم !

کد خبر : 88242  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 اسفند 1397
امیدوارم مسی 4 تا 5 سال دیگر به بازی ادامه دهد

اختصاصی بارسانیوز - جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا یک بار دیگر درخصوص دوران پس از مسی مورد سوال قرار گرفت و اعلام کرد که با آگاهی کامل نسبت به این موضوع در حال ساختن تیمی برای دوران پس از بازنشستگی یا خداحافظی مسی است.

 

بارسلونا که همزمان به فکر برنامه ریزی کوتاه مدت با خرید بازیکنان قرضی و میان مدت با خرید بازیکنان باتجربه ای چون ویدال است، به فکر آینده ای با نمای یک دهه ای با خرید ستاره های جوانی چون دمبله و فرنکی دی یانگ نیز هست که بارتومئو در مصاحبه با BBC Sport بیان کرد:

از زمانی که رونالدینیو به بارسلونا آمد، تاریخ باشگاه تغییر بزرگی کرد و او این کار را کرد چون شادی، لبخند و رضایت را به همراه خوشبختی به باشگاه بازگرداند. از سویی دیگر گواردیولا نیز پس از او باشگاه را وارد پیشرفت بزرگی کرد در حالی که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ را نیز دراختیار داشتیم.

 

بازنشستگی مسی؟

می دانم که روزی این اتفاق رخ خواهد داد و امیدوارم که این اتفاق 4 یا 5 سال دیگر رخ دهد که منمی خواهم باشگاه را برای آن روز آماده کنم. داریم این کار را با جذب استعدادهای جوان همچون دمبله، کوتینیو و فرنکی دی یانگ انجام می دهیم. می خواهیم این سیر پیشرفت و موفقیت را حفظ کنیم و ادامه دهیم. ریاست من دو فصل دیگر به پایان می رسد و من می خواهم باشگاه را برای آینده آماده کنم، آینده ای با هواداران بیشتر، درآمد بیشتر و پروژه های ورزشی بیشتر تا تیم همچنان برای فتح عناوین قهرمانی مبارزه کند.

 

بارتومئو در ادامه بیان کرد که رویای بازی در بارسلونا را داشته:

رویای ریاست بارسلونا را نداشتم بلکه می خواستم بازیکن شوم که استعدادش را نداشتم. البته که ریاست باشگاه با شعار فراتر از یک باشگاه برایم باعث افتخار است.

 

بارتومئو درخصوص بهترین اتفاق باشگاهی از نگاه خود گفت:

عالی است که به عنوان ریاست باشگاه شاهد اضافه شدن بازیکنان لاماسیا به تیم اصلی هستید و یا اینکه استعدادهای جوان را جذب می کنید و این عالی ترین چیز است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.