پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتهام سهل انگاری روی دمبله به کادر پزشکی بارسلونا

کد خبر : 88304  |  زمان ارسال : جمعه 24 اسفند 1397
ریسک خطرناک روی دمبله

اختصاصی بارسانیوز - عثمان دمبله با مصدومیت از ناحیه همسترینگ حداکثر 1 ماه از میادین به دور خواهد بود که هم اکنون تلاش کادر پزشکی باشگاه روی رساندن او به بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که حدودا 4 هفته دیگر برگزار خواهد شد اما هم اکنون سوال اینجاست که دمبله چگونه ترخیص پزشکی را دریافت کرد.

 

دمبله که مقابل رایو وایکانو از ناحیه همسترینگ دچار کشش جزئی شده بود 4 روز بعد مقابل لیون به میدان رفت تا مصدومیت او از همان ناحیه تشدید شود و هم اکنون کادر پزشکی بارسلونا به سهل انگاری روی یکی از گران قیمت ترین خرید های تاریخ باشگاه آن هم در ماه های حساس پایانی فصل متهم شده است.

 

در باشگاه بارسلونا بر این معتقد هستند که دمبله به 3 دلیل برای بازی مقابل لیون آماده نبوده که دلیل اول عدم فرصت کافی جهت ریکاوری می باشد. دلیل دیگر ریسک بالای پزشکان روی دمبله ای بود که سبک بازی او روی سرعت بالایش استوار است و خطر عود یافتن مصدومیت برایش پیشبینی می شد.

 

همچنین عثمان دمبله نیز بازیکن کم تجربه ای است که در ابتدای فصل گذشته با خبر ندادن به کادر پزشکی از درد پشت رانش ضرر بزگری کرد و 4 ماه از میادین دور بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.