پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبورسیا دورتموندبورسیا دورتموند-اتلتیکومادریداتلتیکومادریدبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

اوکی مقامات بارسلونا به پیراهن چهارم جهت ارائه در اکتبر

کد خبر : 88343  |  زمان ارسال : شنبه 25 اسفند 1397
باشگاه طرح را تایید کرده است

اختصاصی بارسانیوز - پس از گزارش انحصاری روزنامه اسپورت با رونمایی از پیراهن چهارم فصل 2019/20 بارسلونا، موندو دیپورتیوو با تایید گزارش اسپورت جزئیات بیشتری را از آن ارائه کرد.

 

موندو دیپورتیوو با پیگیری ماجرا اینگونه گزارش داده است که باشگاه تصمیم داشت تا یک بار دیگر از طرح پرچم کاتالونیا برای پیراهن فصل خود استفاده کند که درنهایت این طرح ارائه شده توسط شرکت نایک حدودا 1 ماه قبل مورد قبول مقامات باشگاه از جمله رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو و 4 نایب رئیس باشگاه به نام های جوردی مستره، تومباسف جوردی مویکس و انریکه تومباس و همچنین اسکار گراو قرار گرفت.

 

طبق گزارش، باشگاه این پیراهن را در اکتبر 2019 یعنی 7 ماه آینده رونمایی خواهد کرد که این پیراهن تنها در برنابئو پوشیده نخواهد شد و طی توافق دو طرف حداقل تدعداد بازی برای آن مشخص می شود درحالی که در حال حاضر از باشگاه تنها پوشیدن ان در برنابئو خبر داده شده است.

 

پیراهن بارسلونا در سال 2014 به طرح پرچم کاتالونیا

 

رونمایی پیراهن اصلی 2019/20 در ماه مسی

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پیراهن اصلی تیم برای فصل آینده در ماه می یعنی حدودا 2 ماه دیگر رونمایی خواهد شد که انتظار می رود این پیراهن همانند طرح پیراهن تیم ملی کرواسی باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.