پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اکیپ : پشیمانی گریزمان از رد پیشنهاد بارسلونا

کد خبر : 88353  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 اسفند 1397
گریزمان پشیمان است

اختصاصی بارسا نیوز - گریزمان کاملا پشیمان است.

 

طبق گزاش اکیپ ، گریزمان مهاجم فرانسوی با وجود توافق شفاهی با شخص بارتومئو برای انتقال به بارسلونا در نهایت تصمیم گرفت به پروژه اتلتیکو مادرید و در نهایت در این باشگاه ماندنی شد. بعد از این که گریزمان در این باشگاه ماند او دستمزد بالایی نیز دریافت میکند اما بعد از حذف اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا این ستاره فرانسوی نسبت به تصمیم گذشته خود دچار شک و تردید هایی شده است.

 

گریزمان نسبت به عملکرد اتلتیکو مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کاملا نا امید شده است. او در تابستان پیشنهاد تیمی را رد کرد که در حال حاضر با اختلاف در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در کوپا دل ری نیز به فینال رسیده است. بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نیز از شانس های نخست قهرمانی است و از طرف دیگر نیز بارسلونا به دنبال پیدا کردن جانشین سوارز است.

 

در تیم مدیریت هنوز هستند کسانی که از جذب گریزمان استقبال میکنند. والورده سرمربی تیم جزء کسانی است که علاقه زیادی دارد که با گریزمان همکاری کند و بعد از منتفی شدن جذبش ناراحت شده بود. گریزمان در حال حاضر قیمتی به ارزش 120 میلیون یورو دارد و اگر بخواهد راهی بارسلونا شود و باید دستمزد خود را به طور قابل توجه ای کاهش دهد هر چند که آینده این بازیکن مشخص نیست و گذشت زمان آینده اش را مشخص میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.