پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد شدن تاگلیافیکو به بارسلونا

کد خبر : 88354  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 اسفند 1397
تماس نمایندگان تاگلیافیکو با بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت بارسلونا به دنبال یک مدافع چپ به عنوان گزینه تعویضی برای جوردی آلبا است، در پستی که بارسلونا پس از خروج لوکاس دینیه در تابستان گذشته کمبود آن را در فصل جاری احساس کرده به صورتی که پس از برآورده نشدن انتظارات والورده توسط خوان میراندا، والورده از نلسون سمدو برای رسیدن فرصت استراحت به جوردی آلبا استفاده کرد که هم اکنون اسپورت از نیکلاس تاگلیافیکو پرده برداشته است.

 

بنابراین بارسلونا در تابستان پیش رو به دنبال جذب یک مدافع چپ نیمکت نشین خواهد بود که حالا نیکلاس تاگلیافیکو از آژاکس نیز باید به لیست مدیران بارسلونا ارائه شود چون نمایندگان این مدافع آرژانتینی او را به بارسلونا پیشنهاد کرده اند.

 

نیکلاس فصلی عالی را در آژاکس با به ثمر رساندن گل های مهم در لیگ قهرمانان سپری کرده و در حال حاضر 26 ساله است که هم اکنون به همراه هم تیمی هایش به دنبال رقم زدن شگفتی دیگر مقابل یوونتوس خواهد بود.

 

با توجه به سبک بازی مشابه بارسلونا و آژاکس و تلاش بارسلونا برای خرید ماتیاس دی لیخت پس از نهایی کردن انتقال فرنکی دی یانگ، اطرافیان تاگلیافیکو در تماس با بارسلونا این مدافع را پیشنهاد کردند تا از ویژگی های مورد نیاز باشگاه نیز مطلع شوند هرچتد که طبق گزارش اسپورت، نیکلاس در حال حاضر در اولویت خرید باشگاه بارسلونا قرار ندارد.

 

همچنین اتلتیکو مادرید نیز مدت هاست که این مدافع چپ را دنبال می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.