پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محک نخوردن امرسون خرید مشترک بارسلونا و بتیس

کد خبر : 88363  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 اسفند 1397
مدافع 20 ساله بارسلونا در بتیس

اختصاصی بارسانیوز - امرسون مدافع راست جوان برزیلی که به عنوان خریدی مشترک بین بارسلونا و رئال بتیس در حال حاضر در تیم کیکه ستین توپ می زند، سرمایه گذاری بارسلونا برای آینده محسوب می شود که طبق گزارش اسپورت تاکنون حال و روز خوبی در بتیس نداشته چون تنها دو مرتبه به صورت کوتاه بازی کرده است.

 

بارسلونا که برای ارزیابی عملکرد و فرصت رشد امرسون او را به بتیس واگذار کرده می تواند او را در تابستان 2021 در نیوکمپ ببیند در صورتی که مفاد قرارداد بین دو باشگاه بارسلونا و بتیس به توافق طرفین برسد.

 

امرسون که در یک عملیات انتقال عجیب به عنوان خریدی مشترک از برزیل راهی اسپانیا شده، بارسلونا برایش بند خرید 12 میلیون یورویی دارد که برخلاف گزارش رسمی باشگاه، اسپورت از پرداخت شدن نیمی از ان به مبلغ 6 میلیون یورو طی 3 قسط خبر داده است به صورتی که هر دو باشگاه 50 درصد از حق انتقال بازیکن را دراختیار خواهند داشت.

 

طبق گزارش، بارسلونا در تابستان 2021 می تواند امرسون را با پرداخت 6 میلیون یوروی دیگر جذب کند درحالی که بتیس نیز قادر به حفظ بازیکن در صورت عدم تمایل بارسلونا برای به خدمت گرفتنش خواهد بود در حالی که بتیس در صورت انتقال امرسون به بارسلونا درصدی از مبلغ انتقال بعدی او را دراختیار خواهد گرفت و همین طور به صورت عکس برای بارسلونا نیز برقرار است.

 

با این حال کیکه ستین تاکنون به سختی روی امرسون حساب باز کرده و تنها 4 دقیقه مقابل رن در لیگ اروپا و سلتاویگو در لالیگا در وقت های اضافه به میدان رفته است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.