پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پوچتینو: بارسلونا با نابغه، مدعی ترین نامزد فتح لیگ قهرمانان است !

کد خبر : 88406  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 اسفند 1397
حسرت داشتن مسی

اختصاصی بارسانیوز - با قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت زیدان به رئال مادرید، مائوریسیو پوچتینو هم اکنون با خیال راحت به ادامه 5 سال پروژه حضور در تاتنهام می اندیشد که با آغاز تعطیلات بازی های ملی در گفت و گوییف بارسلونا را بابت داشتن مسی نامزد اصلی فتح لیگ قهرمانان فصل جاری اعلام کرد.

 

پوچتینو درخصوص بارسلونا گفت:

همیشه این را گفته ام که بارسلونا بازیکنان بزرگی دارد و همین طور نابغه ای دارد. بارسلونا بازیکنان فوق العاده ای دارد، خارق العاده اند اما لئو نیز ظاهر می شود و کارهایی را انجام می دهد که هیچ کس انتظارش را نداشته و همچنان به سورپرایز کردن ادامه می دهد. سال های سال است که دارد این کار را ادامه می دهد. او توانایی تغییر در جریان بازی را دارد که من شانس داشتن او و فتح عناوین متعدد را نداشته ام. تمرین دادن او برایم دشوار تر خواهد بود. او فوق العاده و بهترین بازیکن جهان است و نیاز نیست بیشتر از این خودش را اثبات کند. او برای بودن به عنوان یکی از بهترین های تاریخ در کنار مارادونا، پله، کرایوف و دی استفادنو خودش را بیش از حد اثبات کرده است.

 

پوچتینو درخصوص تقابل با منچستر سیتی به عنوان مدعی فتح قهرمانی گفت:

اگر یک تیم مدعی برای فتح لیگ قهرمانان وجود داشته باشد آن تیم بارسلونا است. والورده فوق العاده کار کرده و مسی را دارد و پس از بارسلونا سیتی و یوونتوس شانس بالایی دارند. امیدواریم که به فینال برسیم و اگر بارسلونا به فینال برسد که عالی خواهد شد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.