پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مادر رابیو: پسرم در پاری سن ژرمن زندانی است و به زودی به او در سیاهچال، آب و نان خشک می دهند !

کد خبر : 88436  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 اسفند 1397
حمله ای دیگر از ورنیک به ناصر الخلیفی

اختصاصی بارسانیوز - آدرین رابیو علی رغم حق قانونی خود جهت عدم تمدید قرارداد اما با فشار و مخالفت عجیب پاری سن ژرمن فرانسه جهت خروج مواجه شده چون این باشگاه پاریسی علی رغم خروج رایگان این هافبک فرانسوی در تابستان حتی حاضر به فروش او در ژانویه جهت کسب درآمد نیز نشد تا مادر رابیو یک بار دیگر، پاری سن ژرمن را زندان خطاب کند.

 

ورنیک رابیو در گفت و گویی جنجالی با اکیپ درخصوص وضعیت پسرش که در ژانویه نیز با هیچ باشگاهی قرارداد نبست اعلام کرد:

نمی خواهم عجز و ناله کنم. فقط می توانم به شما بگویم که آدرین از اتفاقات رخ داده احساس خیلی بدی دارد. آدرین یک زندانی است که توسط پاری سن ژرمن گروگان گرفته شده است که به زودی به او آب و نان خشک خواهند داد و او را به سیاهچال خواهند انداخت که این بی رحمانه است. رابیو دارد تمرین می کند اما نمی تواند به شما بگویم دارد در کجا این کار را انجام می دهد، اینکه با چه کسی و چگونه دارد تمرین می کند را نمی توانم بگوید اما قطعا دارد تمرین می کند چون موظف به انجام این کار به عنوان بازیکنی سطح بالاست، بازیکنی که مصدوم نیست نمی تواند دو هفته تمرین نکند. دسترسی آدرین به تمرین پاری سن ژرمن کاملا ممنوع بوده و لازم بود تا این را سازماندهی کنیم.

 

مادر رابیو درخصوص حضور پسرش در کلوپ شبانه پس از حذف پاری سن ژرمن مقابل منچستر یونایتد و لایک کردن ویدیوی جشن پاتریک اورا گفت:

درخصوص لایک کردن ویدیوی اشتباهی اورا، پسرم را سرزنش کردیم که این ویدیوی اورا برای جشن حذف پاری سن ژرمن نبود. و سپس در مورد کلوپ شبانه... اما پاری سن ژرمن می خواهد از زندگی شخصی رابیو نیز مراقبت کند در شرایطی که دیگر او را به عنوان بازیکن خود نمی خواهند. آن ها از پسرم می خواهند که 9 شب با لباس خواب قبل از بازی مقابل تلویزیون بنشیند تا در ساعت 11 به خواب برود. این ها ریتم زندگی بازیکنان را نمی دانند. وقتی بازیکنی به عنوان شغل خود بازی می کند یک ریتم تمرینی دارد که در این خصوص برای رابیو اتفاق نیافتاد. آدرین نمی خواهد تا رخ دادن چیزی به کلاس سفال گری برود و حق دارد که از خود مراقبت کند. آن ها رابیو را بابت رفتن به کلوپ شبانه توبیخ می کنند اما حق بازی کردن به او نم دهند و این رفتارشان متناقض است.

 

مادر رابیو از محرومیت پسرش در تمرین گفت:

آنترو هنریک(مدیر ورزشی) 14 مارس نامه ای رسمی به پسرم جهت امضا کردن داد که پسرم نپذیرفت و پس از آن گفت که حق ندارد تمرین کند اما آدرین کفش هایش را پوشید و به تمرین رفت که پس از تمرین توخل به رختکن امد و عذر رابیو را خواست و گفت که نمی تواند اینجا باشد و بدین ترتیب مجبورش کردند. دارند از قدرتشان سوء استفاده می کنند درحالی که پسرم هیچ گناهی ندارد

 

قرارداد با باشگاهی دیگر؟

همه این را می گویند اما ما کاری انجام نداده ایم. در واقع برای این کار زمان نداشتیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.