پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد 60 میلیونی بارسلونا برای دی لیخت (+عکس)

کد خبر : 88438  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 اسفند 1397
قراردادی مشابه با فرنکی

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت از پیشنهاد 60 میلیون یورویی بارسلونا پرده برداشت به صورتی که آبی اناری ها ر حال نزدیک شدن به مدافع 19 ساله هلندی آژاکس هستند که پس از آخرین رصد او در سانتیاگو برنابئو رسما او را در برنامه خرید تابستان قرار دادند و پرونده اقتصادی او را نیز آماده کرده اند.

 

طبق گزارش این پیشنهاد حدودا 60 میلیون یورو همراه با مبالغ متغیر طی قراردادی 5 ساله با اعداد و ارقامی مشابه با فرنکی دی یانگ است. این یک قرارداد بلند مدت با پاداش های زیادی از جمله گل ها است که درآمد ماتیاس را افزایش نیز می دهد و ثابت نخواهد بود.

 

منابع نزدیک به مذاکره اعلام کرده اند که نسبت به روند مذاکرات خوشبین هستند هرچند که قصد تضمین انتقال را تا زمان نهایی شدن ندارند.

 

بارسلونا در ماه نوامبر برای مذاکره تلاش کرد اما فرنکی هرگونه مذاکره زودهنگام را رد کرد چون میل واقعی باشگاه بارسلونا جهت خرید خود را ندید در شرایطیی که مدیران بارسلونا در مذاکره برای جذب فرنکی دی یانگ بودند.

 

 

طبق گزارش، ماتیاس به دنبال دراختیار داشتن نقشی برجسته در تیم جدید خود بود که بارسلونا این را ضمانت نمی کرد که در آن زمان مدیران بارسلونا مورد لنگله را برایش بازگو کردند که توانست به ترکیب اصلی با رقابت کردن برسد و در برنامه والورده وفق یابد و او نیز باید بتواند با جرارد پیکه رقابت داشته باشد.

 

بنابراین روند مذاکرات به سردی گرایید تا اینکه چند هفته قبل ماتیاس دی لیخت سیگنال های مثبتی را روانه باشگاه بارسلونا کرد و پس از برد مقابل رئال مادرید تمایل کامل خود را به باشگاه اعلام کرد.

 

از این رو باشگاه بارسلونا نیز به سمت آماده کردن بسته پیشنهادی خود رفت که در بارسلونا اعتقاد بر این است که هزینه جذب دی لیخت باید کمتر از دی یانگ باشد و از این رو پیشنهاد اولیه حدودا 60 میلیون یورو است.

 

دی لیخت در کنار بارسلونا باشگاه های بزرگ دیگری چون یوونتوس و بایرن مونیخ را نیز به دنبال جذب خود می بیند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.