پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم بارسلونا؛ جوویچ یا گریزمان؟ (+ عکس)

کد خبر : 88439  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 اسفند 1397
دو بهترین گزینه برای جانشینی سوارز

اختصاصی بارسانیوز – در شرایطی که بارسلونا مشتاقانه در حال پیگیری لوکا جوویچ جهت انتقال تابستانی مهاجم 21 ساله آینتراخت فرانکفورت است اما آنتوان گریزمان نیز با بند آزادسازی 120 میلیون یورویی در تابستان در دسترس بارسلونا خواهد بود.

 

موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن گریزمان در کنار لوکا جوویچ از تصمیم بزرگ بارسلونا حرف زد در شرایطی که خواهر گریزمان هرگونه مذاکره با بارسلونا را تکذیب کرده به نظر می رسد که تلاش موندو جلب کردن توجه باشگاه به آنتوان گریزمان باشد بازیکنی که در پروژه این فصل اتلتیکو مادرید ناکام ماند.

 

طبق گزارش موندو، بارسلونا به جوویچ به عنوان یک شماره 9 کلاسیک و گلزن با رصد بازی هایش در بوندسلیگا علاقه مند است که دومین گلزن فصل بوندسلیگا با 15 گل در کنار 5 پاس گل محسوب می شود اما انتوان گریزمان نیز همچنان در دسترس است که طبق گزارش موندو، اطرافیان او با باشگاه بارسلونا درارتباط بوده اند.

 

طبق گزارش موندو، گریزمان پشیمانی خود را به باشگاه بارسلونا ابراز کرده اما باشگاه بارسلونا به ادامه کار خود توجه دارد و به دنبال جذب مهاجمی جوان و آینده دار است که بتواند فصل آینده را در کنار لوئیس سوارز رشد کند.

 

 

بارسلونا پس از پیگیری های گسترده روی لوکا جوویچ تمرکز کرده و از طرفی درخصوص گریزمان نیز باشگاه ذهنیت خوبی درخصوص این مهاجم فرانسوی بابت ضرر دیدن از تصمیم او و شیوه اعلام ان شد اگرچه که شکی درخصوص کیفیت و توانایی او وجود ندارد مهاجمی که فردا 28 ساله خواهد شد.

 

در شرایطی که بند آزادسازی گریزمان 120 میلیون یورو است، هزینه جوویچ 60 میلیون یورو یعنی نصف آن برآورد می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.