پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا و آژاکس در حال بررسی توافقنامه همکاری !

کد خبر : 88441  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 اسفند 1397
ادامه همکاری با پل ارتباطی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش انحصاری اسپورت، دو باشگاه بارسلونا و آژاکس به دنبال بهره مندی از توانمندی های یکدیگر به ویژه حوزه نقل و انتقالاتی با انعقاد یک تفاهم نامه همکاری هستند تا رابطه ویژه خود را بابت سبک بازی مشابه تقویت کنند.

 

طبق گزارش منتشر شده، دو باشگاه بارسلونا و آژاکس درک متقابلی از یکدیگر بابت سبک بازی دارند و در جریان انتقال فرنکی دی یانگ در ژانویه درخصوص گسترش همکاری ایده ای مطرح شد تا در آینده دو باشگاه رابطه خاص تر و نزدیک تری به هم داشته باشند و از این رو مذاکرات جذب ماتیاس دی لیخت نیز در راه یپشرفت است.

 

مدیران هر دو باشگاه حس خوبی نسبت به این قرارداد همکاری دارند و در سال های اخیر باشگاه آژاکس برخورد خوبی با بارسلونا داشته است چون آژاکس با انتقال فرنکی به پاری سن ژرمن می توانست پول بیشتری به دست آورد اما به خواسته فرنکی دی یانگ و باشگاه بارسلونا احترام گذاشت و مانع از انتقال نشد که پیش از این انتقال یاسپر سیلسن را نیز ترتیب داده بودند چون بازی در بارسلونا را برای پیشرفت بازیکنان رشد یافته خود مناسب می بینند.

 

طبق گزارش، بازیکنان آکادمی بارسلونا بابت به دست آوردن فرصت بازی به دنبال خروج از بارسلونا هستند که در ادامه می توانند برای انجام بازی راهی باشگاه آژاکس شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.