پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلنا: ریکی پویگ جایی بهتر از بارسلونا پیدا نخواهد کرد؛ می خواهم به یورو برسم

کد خبر : 88445  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 اسفند 1397
هدف بزرگ در رقابت با بزرگان

اختصاصی بارسانیوز - با اعلام لیست تیم ملی اسپانیا در ماه جاری توسط لوئیز انریکه، کارلس آلنا به تیم ملی دعوت نشد تا روبرتو، آلبا و بوسکتس 3 نماینده بارسلونا باشند ولی با این حال هافبک جوان بارسلونا در رویای رسیدن به یورو 2020به تلاش خود ادامه خواهد داد.

 

کارلس آلنا که در ابتدای فصل با مصدومیت شدید رافینیا و عمل جراحی او به تیم اصلی اضافه شد درخصوص رسیدن به تیم اصلی گفت:

با بازیکنان زیادی که در تیم حضور دارند کار پیچیده ای است اما باید به تلاش برای رسیدن به رویایتان ادامه دهید باید با تلاش برای بازی تا حد ممکن در باشگاه به تیم ملی برسید. برای رسیدن به تیم ملی برای یورو انگیزه زیادی دارم و بهترین بازی هایم را انجام خواهم داد تا دعوت شوم

 

رقابت سخت در خط هافبک بارسلونا؟

در بارسلونا باید با حداکثر توانتان بازی کنید چون بازیکنان بزرگی در خط هافبک حضور دارند که هر هفته بازی ان ها را می بینم و آن ها را تحسین می کنم و این به شما جهت بالا بردن سطح کیفی خودتان کمک می کند. در باشگاهی بزرگی هستم که از نظر من بزگر ترین باشگاه جهان است و اگر صبر نکنید رسیدن به موفقیت دشوار است چون در عین جوانی با بهترین بازیکنان جهان در رقابت هستید. از تمرین در کنار بهترین های جهان چیزهای زیادی یاد گرفته ام . بدیهی است که دوست دارم بیشتر باز کنم که البته در تمرین سریعتر یاد می گیرد و من از ماندن پشیمان نیستم.

 

انتظار از لاماسیا و توصیه به ریکی پویگ؟

من بارها گفته اند که هواداران برای دیدن بازیکنانی چون ژاوی، اینیستا، مسی، بوسکتس و غیره عجله دارند و فکر می کنند بازیکنانی مشابه تکرار خواهد شد اما اینگونه نخواهد بود و این ها تکرار شدنی نیستند. ریکی پویگ نیز باید آرامش خودش را حفظ کند و به او توصیه دارم که در اینجا بماند چون جای بهتری را پیدا نخواهد کرد.

 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.