پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تقابل مدیران و ارنستو بر سر جوویچ و رودریگو

کد خبر : 88465  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 فروردین 1398
جوویچ انتخاب مدیران باشگاه و رودریگو پیشنهاد ارنستو والورده

اختصاصی بارسانیوز - همانطور که ساعاتی قبل جلد روزنامه اسپورت به اطلاع رسید، لوکا جوویچ و رودریگو مورنو دو گزینه خرید بارسلونا در پست مهاجم نوک هستند که مدیران بارسلونا در راه جایگزینی سوارز از چند ماه قبل با انجام بررسی ها و دیدن بازیکنان موردنظر درنهایت به لوکا جوویچ مهاجم صربستانی آینتراخت فرانکفورت رسیده اند.

 

لوکا جوویچ در 21 سالگی انتخاب مدیران فنی باشگاه بارسلونا است که می تواند ضمن پیشرفت در کنار لوئیس سوارز در کوتاه مدت، به زودی جایگزین او در ترکیب اصلی شود که معیارهای موردنظر مدیران بارسلونا را جلب کرده و حتی باشگاه بارسلونا با نمایندنگان جوویچ ارتباط برقرار کرده که این می تواندعملیات جذب او را تسهیل کند که پیشبینی می شود بیشتر از 50 میلیون یورو هزینه ببرد.

 

با این حال پاری سن زرمن نیز باتوجه به علاقه توخل به جوویچ وارد ماجرا شده و ورود پاریسی ها می تواند هزینه جوویچ را ضمن افزایش دادن به 80 میلیون یورو از بارسلونا نیز دور کند.

 

در شرایطی که جوویچ انتخاب مدیران فنی باشگاه بارسلونا استف ارنستو والورده  به باشگاه، رودریگو مورنو مهاجم والنسیا را پیشنهاد داده که علی رغم 28 سالگیف مدیران نیز توانایی او را قبول دارند مهاجمی که می تواند سریعتر در تیم وفق یابد.

 

با این حل رودریگو مهاجمی کشنده در محوطه جریمه حریفان نسبت به لوکا جوویچ نیست اما مهاجمی پرتحرک با قابلیت بازی در چند پست و به اصطلاح مهاجمی همه کاره است که دارای بند آزادسازی 120 میلیون یورویی است که رئال مادرید نیز به جذب او علاقه مند می باشد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.