پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینتر به دنبال جلوگیری از انتقال قریب الوقوع گومز به اورتون

کد خبر : 88468  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 فروردین 1398
درخواست اینتر برای صبر تا تابستان

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، در شرایطی که اورتون در آستانه توافق با بارسلونا جهت دائمی کردن انتقال قرضی آندره گومز قرار دارد باشگاه اینتر میلان علاقه خود را به اندره گومز ابراز کرده و درخواست داشته تا تابستان جهت مذاکره صبر کند.

 

پس از عملکرد خوب گومز در اورتون و فصل خوبی که پشت سر گذاشته باشگاه اورتون به دنبال خرید اوست اما باشگاه اینتر میلان نیز برای گومز با نمایندگان هافبک پرتغالی تماس گرفته تادرخصوص شرایط او پرس و جو کند و ضمن ایت ارتباط از آن ها خواسته تا برای مذاکرات تابستانی منتظر بمانند.

 

از همین رو اورتون برای جلوگیری از ورود سایر باشگاه ها به ماجرا به دنبال نهایی کردن انتقال در حال حاضر و قبل از تابستان است و به همین منظور پیشنهادی حداقل 25 میلیون یورویی را آماده کرده است.

 

در شرایطی که باشگاه اورتون پیشنهاد خود را ارائه کرده و بارسلونا تنها باید تصمیم بگیرد، گومز باتوجه به علاقه اینتر میلان هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده چون اینتر میلان شانس صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده و افزایش درآمد را خواهد داشت و به همین دلیلدر حال حاضر نمی توانند همچون موضوع رافینیا وارد مذاکره شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.