پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رقابت بارسلونا و رئال بر سر رودریگو

کد خبر : 88469  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 فروردین 1398
بارسلونا پیش از این با نمایندگان رودریگو حرف زده است

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن رودریگو مورنو مهاجم 28 ساله والنسیا از او به عنوان مهاجم مدنظر و پیشنهادی ارنستو والورده جهت تقویت تیم در فصل آینده نام برد که بارسلونا نیز به دنبال مهاجمی می گردد که نیمکت نشینی لوئیس سوارز را حداقل برای فصل آینده تا زمان جایگزین شدنش بپذیرد.

 

بارسلونا که در ژانویه کوین پرینس بواتنگ را به عنوان مهاجم غیرتخصصی جذب کرد، در صورت مصدومیت لوئیس سوارز نیاز به مهاجم را احساس می کند هرچند که می تواند از دمبله و مالکوم نیز بهره ببرد و از این رو باشگاه هم اکنون ر کنار جذب ماتیاس دی لیخت، جذب مهاجم را نیز در اولویت قرار داده که در حاضر تلاش مدیران برای جذب لوکا جوویچ می باشد.

 

اما اسپورت در گزارش خود مبنی بر علاقه ارنستو والورده به رودریگو مورنو اعلام کرد که باشگاه بارسلونا حتی با نمایندگان این مهاجم تماس گرفته و اعلام کرده که ضمن علاقه مندی به او وارد مزایده روی قیمت باتوجه به علاقه مندی رئال مادرید نخواهند شد مهاجمی که بند آزادسازی 120 میلیون یورویی دارد.

 

بارسلونا در شرایطی به کاهش چشمگیر قیمت رودریگو در قیاس با بند آزادسازی اش امیدوار است که می داند رئال مادرید پس از تلاش تابستانی گذشته در این تابستان نیز اقدام خواهد کرد و از همین رو بارسلونا به رودریگو اعلام کرده که وارد بازی افزایش قیمت او نخواهد شد.

 

ارنستو والورده با آگاهی از اینکه رودریگو به عنوان یک گلزن متولد نشده و مهاجمی کشنده نیست اما به سرعت و همه کاره بودن او در فاز تهاجمی علاقه مند است که با توجه به ویژگی هایش می تواند ضمن وفق یافتن سریع در بارسلونا، گل های زیادی را نیز به ثمر برساند.

 

بنابراین مدیران بارسلونا نیز به صورت موازی با لوکا جوویچ، وضعیت رودریگو را نیز تحت کنترل و بررسی دارند.

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.