پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نشست برای سرنوشت کوتینیو ! (+ عکس)

کد خبر : 88478  |  زمان ارسال : جمعه 2 فروردین 1398
یک ماه تا تعیین سرنوشت کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت در نسخه امروز خود با روی جلد بردن فیلیپه کوتینیو از نشست باشگاه بارسلونا و نمایندگان فیلیپه کوتینیو برای تعیین سنوشت کوتینیو تا یک ماه دیگر خبر داد در شرایطی که باشگاه همچنان در تلاش خواهد بود تا بهترین فرم کوتینیو را بیرون بکشد که این نشست پس از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد.

 

طبق گزارشف فیلیپه کوتینیو با فرم خود تا به اینجا به معضلی برای باشگاه بارسلونا تبدیل شده است ستاره ای که به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده وضعیتی که باعث به وجود آمدن شایعات زیادی پیرامون او شده است تا جایی که گزارشات منتشر شده ا انگلستان از خروج تابستانی او حکایت دارد.

 

اما طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا و نمایندگان کوتینیو نیز نشستی خواهند داشت که صرفا به تجزیه و تحلیل عملکرد کوتینیو در این فصل خواهند پرداخت و قصد تصمیم گیری غیر معمول و پر سر و صدایی ندارند جلسه ای که پس از دور یک چهارم لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد که اید در ان نشست خبری منتشر شود تا به صورت غیرمحتمل شاید کوتینیو درخواست خروج بدهد و در باشگاه بارسلونا نیز بابت ارائه نشدن بهترین فرم این ستاره برزیلی نگرانی وجود دارد.

 

 

کوتینیو حتی در آخرین بازی مقابل رئال بتیس نیز توسط والورده حتی در نبود دمبله در ترکیب قرار نگرفت و والورده از سیستم 2-4-4 استفاده کرد که همه امیدوار هستند کوتینیو در یک ماه آینده وضعیت خود را تغییر دهد و مدیران بارسلونا در تلاش برای تغییر ای وضعیت هستند.

 

بنابراین باید دید که در هفته های آتی چه رخ خواهد که در هر حال باشگاه با نمایندگان کوتینیو دیدار خواهد کرد در شرایطی که باشگاه کوتینیو را در بازار قرار نداده است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.