پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا؛ بارسلونا آماده فروش کوتینیو !

کد خبر : 88489  |  زمان ارسال : جمعه 2 فروردین 1398
فشار مجدد روی کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز - پس از گزارش امروز روزنامه اسپورت مبنی بر نشست بارسلونا و نمایندگان فیلیپه کوتینیو پس از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می رفت که سایر رسانه ها نیز روی موج این خبر موج سواری کنند به صورتی که مارکای مادرید نیز در گزارشی از باز شد درب خروج به روی کوتنیو گزارش تهیه کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا علی رغم خرید 120 میلیون یورویی کوتینیو به صورت بخشی از هزینه به عنوان مبلغ ثابت پیش از این از عدم سازگاری کوتینیو در بارسلونا متوجه شده به ویژه اینکه کوتینیو اعتماد به نفس خود را نیز از دست داده است در شرایطی که ارنستو والورده بارها علی رغم عدم ارائه بازی مناسب به او فرصت داده است.

 

طبق گزارش مارکا، بارسلونا به دلیل عدم موفقیت کوتینیو در تغییر وضعیت خود به فکر فروش او افتاده که البته تصمیمی پیچیده برای بارسلونا خواهد بود چون در ژانویه 2018 به عنوان خریدی استراتژیک در پروژه پس از خروج نیمار به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا جذب شد و در شرایطی که به عنوان گزینه جانشینی اینیستا جذب شده بود در ادامه نتوانست در سیستم والورده موفق عمل کند.

 

 

طبق گزارش مارکا، بارسلونا به پیشنهادات کمتر از 100 میلیون یورو گوش نخواهد کرد. مارکا همچنین اعلام کرد که بارسلونا پس از خرید فرنکی دی یانگ در راه جذب ماتیاس دی لیخت و یک مهاجم در تابستان نیاز به فروش بازیکنان خود دارد که پس از تکذیب خروج توسط راکیتیچ حالا خروج کوتینیو محتمل تر است.

 

این گزارش در شرایطی است که بارتومئو اخیرا در مصاحبه ای از عدم نیاز باشگاه به فروش بازیکن جهت خریدهای تابستان حرف زد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.