پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: دفاع خوب نیز مثل مالکیت توپ ضروری است؛ بازیکنی یکنواخت هستم

کد خبر : 88492  |  زمان ارسال : جمعه 2 فروردین 1398
سرجیو در مصاحبه با ال موندو

اختصاصی بارسانیوز - سرجیو بوسکتس هافبک باتجربه و بدون حاشیه بارسلونا که در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد، در مصاحبه ای با ال موندو درخصوص خود و وضعیت باشگاه و تیم ملی اسپانیا حرف زد.

 

سرجیو بوسکتس با یکنواخت خواندن خود در طول دوران بازی گفت:

خودم را بازیکنی یکنواخت می بینم. این بستگی به چیزهای زیادی دارد اما از روزی که کارم را شروع کرده ام همواره سطح خوبی ارائه کرده ام. همیشه در خدمت تیم بوده ام پس نمی توانم گله و شکایتی کنم. آنالیز هر بازی خودتان اهمیت دارد و می دانم که چه وقت بهتر و چه وقت بدتر کار کرده ام. همه بازیکنان در طول فصل دچار افت می شوند اما من از عملکردم راضی هستم و امیدوارم بتوانم ادامه دهم.

 

بوسکتس در ادامه درخصوص اهمیت بازی زیبا گفت:

آنچه که همه تیم ها به دنبالش هستند بردن است. هر سرمربی ایده خودش را دارد. مهم ترین چیز این است که ایده ای داشته باشید. از این رو ایده من برای برنده شدن این است که روی بازی سوارز و مالک توپ باشید اما این برای بردن کفایت نمی کند و کار دفاعی خوب نیز اهمیت دارد اینکه تیم شما تعادل داشته باشد هرچند که باید تهاجمی تر از میزان دفاع کردن باشید. به هر حال وجود تعادل دردفاع و حمله ضروری است.

 

بوسکتس درخصوص ضدحملات نیز گفت:

اینکه کل تیم در دفاع برای زدن ضدحمله بنشیند رادوست ندارم هرچند که این نیز یک تاکتیک است و هرچه شما روش های بیشتری برای حمله کردن داشته باشید تیم بهتری هستید. پیش از این با نیمار  حالا با دمبله از این حربه استفاده می کنیم. هرچه روش بیشتری برای حمله داشته باشید بهتر است چون تیم حریف را در دفاع کردن بیشتر دچار مشکل می کنید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.