پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فشار بارسلونا برای جذب جوویچ

کد خبر : 88498  |  زمان ارسال : شنبه 3 فروردین 1398
بارسلونا از درپیش بودن رقابت سنگین باخبر است

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا ممکن است که در روز دوشنبه نشستی با نمایندگان لوکا جوویچ مهاجم صربستانی آینتراخت فرانکفورت برگزار کنند چون بارسلونا قصد دارد تا در طی 1 ماه سرنوشت جوویچ را کاملا مشخص کند و همه کار برای اطمینان از جذب این مهاجم 21 ساله انجام خواهد داد.

 

طبق گزارش، لوکا جوویچ با سپری کردن فصلی عالی در آلمان به عنوان اولویت خرید بارسلونا شانس بالایی برای پیوستن به بارسلونا دارد اگرچه که مهاجمان دیگری نیز در لیست خرید آبی اناری ها حضور دارند که رودریگو مورنو مهاجم والنسیا یکی از آنهاست.

 

باتوجه به میل باشگاه های بزرگ دیگر برای جذب جوویچ از جمله پاری سن زرمن بابت میل توماس توخل به داشتن این مهاجم صربستانی، بارسلونا می خواهد روی لوکا و نمایندگانش جهت تصمیم گیری در اسرع وقت فشار بیاورد که در دیدار دوشنبه پرتغال و صربستان ممکن است با نماینده این مهاجم صرب ملاقاتی را ترتیب دهد.

 

جوویچ توجه بارسلونا را در فصل قبل به خود جلب کرد و در این فصل با عملکرد فوق العاده اش جواز انتقال را نیز گرفت و هم اکنون باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند که پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ دو باشگاه دیگری هستند که در حال حاضر به جوویچ لینک شده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.