پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فیلیپه لوئیس با کمال میل در انتظار نیمکت بارسلونا

کد خبر : 88502  |  زمان ارسال : شنبه 3 فروردین 1398
مدافع رایگان تابستانی

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در کنار جذب مدافع میانی و مهاجم نوک در تابستان به دنبال جذب بازیکنی به ویژه رایگان در پست دفاع چپ برای نیمکت نشینی جوردی آلبا خواهد بود که از این رو فیلیپه لوئیس مدافع برزیلی 33 ساله اتلتیکو مادرید یکی از گزینه هاست.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، فیلیپه لوئیس کاملا نیمکت نشینی در بارسلونا را می پذیرد و این را به بستن قراردادی بزرگ با باشگاهی کوچک در سال های آخر دوران حرفه ای خود ترجیح می دهد و از سوی دیگر خودش را نیمکت نشین تصور نمی کند به صورتی که می تواند با جوردی آلبا برای پست دفاع چپ رقابت کند.

 

موندو از طریق منابع خود به نقل از نزدیکان فیلیپه لوئیس اعلام کرد که این مدافع ترجیح می دهد که گام دیگری در دوران حرفه ای خود بردارد و همچنان برای فتح عناوین قهرمانی رقابت کند و با نیمکت نشینی مشکلی نخواهد داشت درحالی که بارسلونا برای جذب سایر گزینه های خود چون نیکلاس تاگلیافیکو با مشکل نپذیرفتن نیمکت نشینی مواجه است.

 

بارسلونا که در ابتدای فصل خوان میراندا بازیکن 18 ساله تیم دوم را برای جانشینی جوردی آلبا ترجیح داد اما میراندا نتوانست رضایت والورده را جلب کند به صورتی که والورده در ادامه فصل از سمدو و ورمالن در دفاع چپ استفاده نمود.

 

منابع نزدیک به فیلیپه لوئیس به موندو اطلاع داده اند که بارسلونا هنوز هیچ اقدامی رسمی برای جذب این مدافع برزیلی انجام نداده است اما فیلیپه در انتظار این پیشنهاد است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.