پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اومتیتی: از آمدن گریزمان به بارسلونا خوشحال خواهم شد؛ از ریسکی که کردم پشیمان نیستم !

کد خبر : 88519  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 فروردین 1398
همه ما در زندگی حرفه ای تصمیماتی می گیریم و سپس پشیمان می شویم

اختصاصی بارسانیوز - ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی دوست داشتنی بارسلونا که در اردوی تیم ملی به سر می برد در مصاحبه ای درخصوص انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا علی رغم رد پیشنهاد آبی اناری ها در سال گذشته مورد سوال قرار گرفت.

 

ساموئل اومتیتی با ابراز خوشحالی در صورت انتقال گریزمان به بارسلونا یادآور شد که گریزمان جایگاه خودشرا در بارسلونا خواهد داشت و در این خصوص گفت:

اگر به من بگویند که گریزمان دارد به بارسلونا می آید خوشحال خواهم شد؟ بله، آیا او در بارسلونا جای خواهد داشت؟، بازهم بله اما اگر از من بپرسند که در تیم ملی در این خصوص با او حرف می زنم؟، نه به هیچ وجه در این خصوص حرف نمی زنیم.

من می دانم که گریزمان در مادرید خیلی خوشحال است که دارد به خوبی کار می کند. اتلتیکو تیمی بر پایه اوست. همه ما در دوران حرفه ای تصمیماتی می گیریم که بعدها پشیمان خواهیم شد. گریزمان در مادرید احساس خوبی دارد و می تواند در هر باشگاه جهان بازی کند، مهم ترین چیز شاد بودن است.

 

ریسک بازی در جام جهانی با زانوی مصدوم؟

بله من ریسک کردم اما جام جهانی هر 4 سال یکبار برگزار می شود و شما نمی دانید که چند بار دیگر فرصت حضور در آن را خواهید داشت. پس به خاطر این رویا زانویم را مجبور کردم و سپس در ادامه اوضاع کمی پیچیده تر شد اما از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم. هم اکنون حس خوبی در زانویم دارم و در حال تلاش برای بازگشت به سطح واقعی خودم پس از چند ماه بازی نکردن هستم. هر لحظه حس بهتری دارم و تمرین در کنار بازی کردن تنها راه به دست اوردن ریتم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.