پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتایج نظرسنجی نقل و انتقالات تابستان 2019 کاربران بارسانیوز

کد خبر : 88520  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 فروردین 1398
مهم ترین، هزینه دی لیخت و مدافع چپ و مهاجم مدنظر کاربران بارسانیوز

اختصاصی بارسانیوز - روز گذشته بود که طی یک نظرسنجی، نظر کاربران خود را درخصوص نقل و انتقالات تابستانی جویا شدیم که با بیش از 1600 کاربر شرکت کننده در این نظرسنجیف نتیجه به صورت زیر اعلام می شود.

 

کاربران بارسانیوز نیاز به خرید مهاجم در تابستان را واجب ترین پست جهت تقویت تیم می دانند که 72 درصد آرا را از آ خود کرد و پس از آن جذب مدافع چپ و مدافع میانی با 14 درصد میزان آرای یکسانی را کسب کرده است.

 

 

از نگاه کاربران بارسانیوز، 64 درصد معتقد هستند که برای ماتیاس دی لیخت نباید بیش از 75 میلیون یورو هزینه کرد و 32 درصد نیز هزینه بیشتر از 75 میلیون یورو را منطقی می دانند چون ماتیاس با 19 سال سن بیش از یک دهه قلب خط دفاع بارسلونا را تضمین خواهد کرد.

 

 

درخصوص مدافع چپ مدنظر کاربران نیز فیلیپه لوئیس 33 ساله که آخری فصل حضور خود را در اتلتیکو مادرید می گذرانند با کسب 34 درصد آرا انتخاب نخست کاربران است که خریدی رایگان خواهد بود.

 

 

در پست مهاجم نوک نیز لوکا جوویچ با کسب 62 درصد آرا انتخاب نخست کاربران در پست مهاجم پست شماره 9 محسوب می شود و گریزمان با 26 درصد در رتبه دوم قرار دارد. پس از این دو، 7 درصد کاربران شرکت کننده در نظرسنجی مهاجمی دیگر را ترجیح می دهند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.