پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هجوم برای دی لیخت و جوویچ (+ عکس)

کد خبر : 88524  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 فروردین 1398
سفر تعیین کننده بارتومئو و گراو به آمستردام

اختصاصی بارسانیوز - جلد روزنامه های بارسلون امروز تحت تاثیر سفر جوزپ ماریا بارتومئو و اسکار گراو به آمستردام جهت شرکت در مجمع عمومی اتحادیه باشگاه های اروپایی قرار گرفته به صورتی که امیدوار هستند تا این سفر پایه گذار انتقال ماتیاس دی لیخت به بارسلونا شود که روزنامه موندو دیپورتیوو از حمله بارسلونا برای دو اولویت خرید تابستانی تیتر زد.

 

طبق گزارش، در شرایطی که بارتومئو در آمستردام حضور خواهد داشت و می تواند با سران آژاکس دیدار کند، اریک آبیدال و رامون پلانس نیز در دیدار پرتغال مقابل صربستان حضور خواهند یافت تا بازی لوکا جوویچ را از نزدیک دنبال کنند.

 

بنابراین بارسلونا در کوران برگزاری رقابت های ملی در حال برداشتن گام های نخست در راه جذب ماتیاس دی لیخت و لوکا جوویچ مدافع میانی 19 ساله و مهاجم 21 ساله برای تقویت تیم در فصل آینده است که بارتومئو و اسکار گراو در امستردام و آبیدال به همراه رامون پلانس در لیسبون مشغول به کار خواهند بود.

 

باوجود مزاحمت های باشگاه های بزرگ اروپایی چون بایرن مونیخ، یوونتوس و رئال مادرید اما بارسلونا به دی لیخت نزدیک تر است که می تواند هزینه انتقال مشابه با فرنکی دی یانگ باشد که با 75 میلیون یورو ثابت به اضافه 11 میلیون یورو متغیر جذب شده بود.

 

 

لوکا جوویچ نیز در حال حاضر با گریزمان رقابت می کند و جوویچ پس از تحت نظر قرار گرفتن توسط آبیدال و سگورا به همراه پلانس در دیدار آینتراخت مقابل اینتر میلان در لیگ اروپا امشب نیز در لیسبون چشمان تیزبین بارسلونارا بالای سر خود می بیند که باید در فاز نهایی تاید خرید خود بدرخشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.