پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بقای راکیتیچ شرط والورده برای تمدید !

کد خبر : 88528  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 فروردین 1398
ادعای رسانه مادریدی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش روزنامه مادریدی آ اس، پس از منتشر شدن شایعات خروج تابستانی ایوان راکیتیچ از بارسلونا، ارنستو والورده برای تمدید قرارداد خود شرط ماندن ایوان راکیتیچ را گذاشته بازیکنی که مهره ای کلیدی در برنامه این سرمربی 55 ساله محسوب می شود.

 

طبق گزارش منتشر شده، والورده در واقع قصد داشتتا قبلاز امضای تمدید قرارداد خود از ماندن ایوان راکیتیچ در بارسلونا مطمئن شود چون راکیتیچ به خروج از بارسلونا جهت تامین هزینه موردنیاز جهت خرید تابستانی دی لیخت و مهاجم شماره 9 لینک شده بود.

 

با این حال والورده از بارسلونا وعده ماندن راکیتیچ را در تابستان پیش رو گرفته همانطور که در تابستان قبل راکیتیچ در بارسلونا علی رغم پیشنهاد وسوسه کننده پاری سن ژرمن باقی مانده بود.

 

راکیتیچ در 31 سالگی بازیمنی است که بیشتر از هر بازیکن دیگری توسط ارنستو والورده در فصل جاری به بازی گرفته شده و در دوران حضور ارنستو واورده در 97 بازی حضور داشته در شرایطی که نفر دوم سرجیو بوسکتس با 92 بازی است. مسی نیز با 91 بازی سوم است.

 

راکیتیچ در فصل جاری نیز به همراه بوسکتس با 42 بازی پر بازی ترین بازیکن بارسلونا محسوب می شود و پیکه با 40 بازی نفر بعدی است که البته راکیتیچ در دوران هدایت بارسلونا توسط والورده با 7546 دقیقه بازی در رتبه سوم پس از پیکه با 7743 و سوارز با 7677 دقیقه بازی قرار دارد.

 

در فصل جاری نیز پیکه با 3600 دقیقه بازی در صدر است و بوسکتس با 3334 و راکیتیچ با 3232 دقیقه در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.