پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال در کنار نمایندگان جوویچ

کد خبر : 88535  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 فروردین 1398
هجوم بارسلونا برای جذب مهاجم صربستانی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا برای خرید مهاجم پست شماره 9 تابستانی برای جایگزینی لوئیس سوارز روی لوکا جوویچ مهاجم صربستانی قرضی بنفیکا در آینتراخت فرانکفورت دست گذاشته و از همین رو اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا در شهر لیسبون جهت تماشای بازی پرتغال و صربستان حضور داشت که کریستاییچ سرمربی صربستان در این دیدار به لوکا بازی نداد.

 

علی رغم بازی نکردن لوکا جوویچ و ندیدن توانایی های درون زمین او توسط اریک آبیدال اما مدیر ورزشی بارسلونا در کنار نمایندگان این مهاجم 21 ساله حضور داشت که از مدت ها قبل بارسلونا به دنبال راه هایی جهت آغاز مذاکرات به سر می برد و اخیرا علاقه خود را با سفرهای آبیدال رسمی تر کرده است.

 

بارسلونا پس از رصد بازی های جوویچ در فصل جاری، پپ سگورا و آبیدال را برای در دیدار لیگ اروپایی آینتراخت مقابل اینتر در میلان روانه کرد و آبیدال شب گذشته نیز در لیسبون حضور داشت که علی رغم ندیدن بازی جوویچ اما توانست نزدیک به نمایندگان این مهاجم باشد چون این موضوع بااهمیت تر از دیدن بازی است که پیش از این بارها او را آنالیز کرده اند.

 

بنابراین آبیدال با حضور در لیسبون یک بار دیگر علاقه رسمی بارسلونا را به لوکا جوویچ نشان داد و این بزرگ ترین دستاورد سفر آبیدال محسوب می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.