پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رشفورد گزینه جدید بارسلونا در خط حمله (+ عکس)

کد خبر : 88540  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 فروردین 1398
در کنار جوویچ و گریزمان

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو با روی جلد بردن مارکوس رشفورد مهاجم منچستر یونایتد از او به عنوان دیگر گزینه تیم مدیریتی باشگاه بارسلونا جهت خرید تابستانی به عنوان جانشین لوئیس سوارز 32 ساله نام برد لیستی که با حضور لوکا جوویچ و آنتوان گریزمان پرتعداد نیست.

 

بارسلونا برای فصل آینده به دنبال جذب مهاجمی جوان و باکیفیت جهت وفق پذیری در اسرع وقت است که در کنار در دسترس بودن آنتوان گریزمان 28 ساله و تضمین شده در لالیگا که بند آزادسازی 120 میلیون یورویی در این تابستان خواهد داشت، لوکا جوویچ با 21 سال سن در حال حاضر جدی ترین گزینه خرید بارسلونا محسوب می شود.

 

بارسلونا با خرید هایی چون فرنکی دی یانگ، دمبله و مالکوم و تلاش در جذب ماتیاس دی لیخت و لوکا جوویچ به دنبال ساختن تیمی برای آینده ای حداقل 10 ساله است که روزنامه موندو دیپورتیوو از مارکوس رشفورد 21 ساله به عنوان جدیدترین گزینه بارسلونا برای خرید نام برد.

 

 

طبق گزارش، رشفورد در نگاه مدیران بارسلونا مهاجمی ایده آل باتوجه به نیروی جوانی و توانایی فنی بالای خود است که در کنار قدرت دریبلینگ و سرعت بالای خود توانایی بازی در مهاجم نوک و وینگر را دارد و بازیکنی چند پسته محسوب می شود.

 

رشفورد تا 2020 با شیاطین سرخ قرارداد دارد و بارسلونا باتوجه به عدم تمدید رشفورد در حال بررسی وضعیت دستمزد و خواسته های این مهاجم انگلیسی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.