پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منچستر یونایتد به دنبال اومتیتی (+ عکس)

کد خبر : 88546  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 فروردین 1398
شیاطین سرخ وضعیت اومتیتی را زیرنظر دارند

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با اختصاص دادن بخشی از جلد خود از علاقه منچستر یونایتد به جذب ساموئل اومتیتی خبر داد که تلاش بارسلونا در راه جذب ماتیاس دی لیخت را در راه جذب مدافع فرانسوی موثر می دانند.

 

روز گذشته بود که دیلی میل از انگلستان از علاقه منچستر یونایتد به ساموئل اومتیتی خبر داد که البته این اولین بار نیست که اومتیتی به این باشگاه انگلیسی لینک شده است که البته اینبار انتقال دی لیخت به بارسلونا می تواند زمینه ساز این انتقال باشد.

 

بارسلونا در شرایطی در حال انجام دادن همه کار در راه جذب ماتیاس دی لیخت است که پیکه، لنگله، اومتیتی و تودیبو را در خط دفاع دارد اگرچه که ماتیاس باید با جرارد پیکه در سمت راست پست دفاع میانی رقابت کند و رقیب اومتیتی هموطن او لنگله محسوب می شود.

 

با این حال دلیل دیگر می تواند مشکل بزرگ اومتیتی در فصل جاری بابت مصدومیت زانو باشد که چند ماه ا را از میادین دور کرده که البته اومتیتی امیدوار است دیگر درد در غضروف خود را حس نکند اگرچه که باشگاه به او توصیه عمل جراحی داشت.

 

 

اگرچه که اومتیتی در بارسلونا هنوز لنگله را در ترکیب اصلی می بیند اما در تیمملی فرانسه در دو بازی ملی همراهی کرده و موفق به ثمر رساندن گل نیز شده است.

 

با این حال منچستر یونایتد از زمان مذاکرات اومتیتی برای تمدید در بارسلونا پیگیر وضعیت او بوده درحالی که بند آزادسازی 60 میلیون یورویی داشت و هم اکنون 500 میلیون یورو است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.