پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استراحت به مسی ! (+ عکس)

کد خبر : 88554  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 فروردین 1398
نیاز به آمادگی لئو در بازی های کلیدی

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن لیونل مسی در جریان تمرین روز گذشته در کنار ارنستو والورده، در گزارشی انحصاری از تصمیم باشگاه برای دادن استراحت به لیونل مسی در بازی های لالیگایی جهت دراختیار داشتن آمادگی کامل او در بازی های حساس فصل جاری لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

 

لیونل مسی که برای دومین بازی تیم ملی آرژانتین راهی مراکش نشد و بابت درد جزئی خود بابت خستگی بازی های فشرده و پیاپی باشگاهی در اقدامی احتیاطی به بارسلونا جهت بهبودی در اسرع وقت بازگشت، روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را پس از بازگشت به بارسلونا انجام داد.

 

مسی که از ژانویه احساس ناراحتی دارد این را در جریان تمرین تیم ملی نیز احساس کرد و به همین دلیل با عدم تمرین با هم تیمی هایش در روز دوم جلسه تمرینی خبرساز شذ اگرچه که این ناراحتی مسی مانع از بازی کردن او تاکنون نشده اما این درد هراز گاهی به سراغش می آید.

 

به همین منظور تیم پزشکی و والورده به این نتیجه رسیده اند که مجبور کردن مسی به بازی باعث تشدید درد او خواهد شد که تنها راه درمانش نیز عمل جراحی خواهد بود که قطعا باشگاه قصد دوری کردن از این مورد را دارد و بدین ترتیب به مسی استراحت خواهند داد تا بتواند در بازی های کلیدی فصل در دسترس تیم باشد.

 

 

پزشکان بارسلونا با تست های مکرر به این نتیجه رسیده اند که تنها راه درمان درد مسیف استراحت کردن است در شرایطی که لوئیس سوارز و دمبله در حال ریکاوری به سر می برند و از این رو بازی کردن مسی مقابل اسپانیول نسبت به دیدار بعدی مقابل ویارئال اهمیت بیشتری دارد و مسی می تواند مقابل ویارئال قبل از بازی های حساس مقابل اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد استراحت کند.

 

یکی دیگر از راه حل های کادر پزشکی برای مسی کم کردن تمرینات اوست که پیش از این نیز تمریناتی بوده که مسی در کنار تیم حضور نداشته و با سوارز در سالن بدنسازی مشغول به ریکاوری شده است.

 

بارسلونا به خوبی می داند که علاوه بر احساس نیاز به امادگی کامل مسی در ماه های پایانی فصل باید او را برای کوپا آمریکای تابستان نیز اماده نگه دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.