سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قیمت بارسلونا روی مالکوم !

کد خبر : 88555  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 فروردین 1398
بارسلونا به شرایط مالکوم نگاه نمی کند

اختصاصی بارسانیوز - مالکوم وینگر برزیلی بارسلونا علی رغم وارد نشدن به برنامه ارنستو والورده پس از هایجک شدن 41 میلیون یورویی تابستان گذشته اما باشگاه های بزرگ اروپایی را به دنبال خود می بیند و در شرایطی که مدیر برنامه او در روز گذشته یک بار دیگر شایعات خروج او را از بارسلونا تکذیب کرد اما ممکن است در تابستان اوضاع دگرگون شود.

 

مالکوم که حتی در دوران مصدومیت دمبله و افت عملکردی کوتینیو نیز به بازی گرفته نشد امیدوار است اوضاع را در فصل آینده تغییر دهد ولی باتوجه به علاقه باشگاه های بزرگی چون اینتر میلان و تاتنهام ممکن است برای به دست اوردن فرصت بازی بیشتر تصمیم به ترک موقت بارسلونا بگیرد که طبق گزارش موندو دیپورتیووف باشگاه بارسلونا نیز حاضر به فوش او با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو نیست.

 

شاید تعجب برانگیز باشد که بارسلونا برای مالکوم باتوجه به ورود پیدا نکردن به برنامه ارنستو والورده مبلغ بیشتری از مبلغ خرید او درخواست می کند اما مالکوم با این وضعیت نیز توجه باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده و نمایش های مقطعی خوبی مقابل اینتر میلان در ایتالیا و رئال مادرید در جام حذفی با گلزنی های خود داشته و حتی توسط تیته نیز به تیم ملی دعوت شده است.

 

علاوه بر این مالکوم در 21 سالگی بازیکنی آینده دار محسوب می شود که هنوز برای بیش از 1 دهه فرصت بازی در پیش روی خود می بیند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.