پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا؛ اومتیتی قصد ترک بارسلونا را ندارد

کد خبر : 88558  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 فروردین 1398
نیاز بارسلونا به فروش تابستانی

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا پس از جذب 86 میلیون یورویی فرنکی دی یانگ هم اکنون برای جذب ماتیاس دی لیخت و یک مهاجم در تلاش است که از این رو رسانه ها روی نیاز بارسلونا به فروش بازیکنان خود در تابستان جهت کسب درامد اشاره می کنند که پس از ایوان راکیتیچ و فیلیپه کوتینیو که با تکذیبیه ان ها همراه بودف هم اکنون نام ساموئل اومتیتی به گوش می رسد.

 

ساموئل اومتیتی در شرایطی توسط روزنامه مادریدی آ اس و پس از آن توسط مطبوعات فرانسوی و همچنین موندو دیپورتیوو که از علاقه منچستر یونایتد خبر داده بود به درب خروج نیوکمپ لینک شد که ضمن دلیل نیاز بارسلونا به فروش بازیکن، مصدومیت زانوی او دلیل بزرگ دیگر نام برده شده است.

 

اومتیتی که طبق اعترافات خود در تابستان با درد زانو در جام جهانی بازی کرد، در ادامه با آغاز فصل در بارسلونا دچار مشکل شد و با قبول نکردن عمل جراحی تقریبا یک نیم فصل را از دست داده که به همین منظور، طبق ادعای رسانه ها بارسلونا روی او برای فروش تابستانی فکر می کند چون هم لنگله به خوبی جای او را پر کرده و هم برای خرید دی لیخت برنامه دارند.

 

با این حال مارکا در گزارشی اعلام کرد که اومتیتی به هیچ وجه قصد ترک بارسلونا را ندارد و بارسلونا کار دشواری را برای کسب رضایت او جهت فروش در پیش رو خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.