پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وعده آژاکس به بارتومئو برای ماتیاس دی لیخت !

کد خبر : 88560  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 فروردین 1398
آژاکس به خواسته ماتیاس اهمیت خواهد داد

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، باشگاه آژاکس همچون انتقال فرنکی دی یانگ به خواسته ماتیاس دی لیخت برای انتخاب مقصد بعدی خود اهمیت خواهد داد نه مسایل مالی که بارسلونا در حال حاضر اولویت این مدافع 19 ساله هلندی محسوب می شود که بارسلونا نیز در تلاش است تا موضوع انتقال دی لیخت را در اسرع وقت حل و فصل نماید.

 

با این حال رقبای بارسلونا وارد عمل شده اند و در شرایطی که بارسلونا در مسیر رسیدن به توافق نهایی با دی لیخت به سر می برد، بایرن مونیخ پیشنهادی بزرگ را به آژاکس ارائه کرده که با این حال بارسلونا به آژاکس شرایط اقتصادی خود را برای جذب دی لیخت اعلام کرده و آژاکس در حال حاضر می داند که بارسلونا قصد ندارد وارد مزایده برای دی لیخت شود.

 

طبق گزارش اسپورت، از این رو باشگاه آژاکس به بارتومئو در جریان سفر به آمستردام که برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه باشگاه های اروپا صورت گرفت وعده عدم ایجاد مزایده برای دریافت بیشترین پیشنهاد را داده است و تصمیم دی لیخت را در اولویت قرار خواهند داد.

 

بنابراین اگر بارسلونا انتخاب دی لیخت باشد، مسایل مادی همچون فرنکی دی یانگ که پیشنهاد وسوسه انگیر پاریسی ها را رد کرد اهمیت زیادی نخواهد داشت. بنابراین دی لیخت نیز می داند که برای پوشیدن پیراهن بارسلونا باید از خواسته های مالی خود بکاهد و هزینه اش را بپردارد.

 

از سوی دیگر رابطه مینو رایولا با بارسلونا نیز برخلاف آنچه که گفته می شود خوب است و رایولا نیز درنهایت به دنبال خواسته موکل خود خواهد بود ولی با این حال درخصوص پیشنهاد بالاتر بایرن مونیخ نیز برای به دست اوردن منافع اقتصادی صحبت خواهد کرد اما حرف آخر را دی لیخت خواهد زد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.