پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: از دست رسانه های آرژانتین عصبی هستم؛ به بازنشستگی در نیوولز فکر خواهم کرد !

کد خبر : 88580  |  زمان ارسال : جمعه 9 فروردین 1398
پسرم از من می پرسد چرا در آرژانتین می خواهند تو را بکشند

اختصاصی بارسانیوز - لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا پس از مورد حمله قرار گرفتن از سوی مطبوعات کشور خود بابت بازی نکردن مقابل مراکش در دومین بازی دوستانه ملی با اتهام بی میلی او برای بازی، سکوت خود را شکست و به این رسانه ها حمله ور شد.

 

مسی که پس از جام جهانی 2018 تا اولین دور بازی های ملی در مارس 2019 از رقابت های ملی کناره گیری کرده بود برای دو بازی مقابل ونزوئلا و مراکش به تیم ملی بازگشت که پس از شکست 3-1 مقابل ونزوئلا بابت درد جزئی خود در اقدامی احتیاطی راهی مراکش نشد که همین موضوع برای او دردسر ساز شد که در این خصوص پاسخ داد:

آن ها در مورد من دروغ پردازی می کنند و این من را عصبی می کند چون مردم آن ها را باور می کنند درحالی که این دروغ گویی هایشان من را متعجب نمی کند. حتی پسرم به من می گوید که چرا در آرژانتین تو را هدف گرفته اند که به او گفتم تعدادشان کم است و مردم کشورم مرا دوست دارند.

 

پس از جام جهانی؟

سخت بود که پس از جام جهانی حرف بزنم. ضربه بدی بود و و مجبور بودم زندگی کنم. پس سعی کردم در کنار خانواده ام تنها باشم تا جام جهانی را فراموش کنم و از تیم ملی دور باشم.

 

بازی در تیم ملی؟

می خواهم به همراه تیم ملی جامی را فتح کنم و در تمامی رقابت های مهم حضورخواهم داشت علی رغم اینکه برخی به من می گویند به تیم ملی بازنگردم.

 

چرا در جام جهانی قهرمان نشدید؟

از همان ابتدا همه چیز به اشتباه پیش رفت. وضعیت پیچیده بود. با شانس زیاد صعود کردیم و فرانسه دیگر به ما مهلت نداد. متاسفانه ان چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. 

 

مسی درخصوص از دست دادن پنالتی گفت:

تاکنون پنالتی های زیادی از دست داده ام. هر روز در تمرینات پنالتی می زنم و هر روز برای بهتر شدن در ضربات پنالتی تمرین می کنم. هرگز سنگینی شماره 10 را حس نکرده ام. وقتی مارادونا این را به من داد این احساس را نداشتم همین طور در بارسلونا که شماره 10 رونالدینیو را گرفتم.

 

مصدومیت تو در حال حاضر؟

وضعیت پیچیده ای بابت ناحیه مصدومیت است که هر از گاهی به سراغم می آید و علی رغم اینکه احساس بهتری دارم اما هنوز از شر آن خلاص نشده ام.

 

بازگشت به آرژانتین و بازنشستگی در نیوولز ؟

کار آسانی نخواهد بود و باید در مورد آن فکر کنم اما خواهیم دید چه رخ خواهد داد. باید نظر خانواده و فرزندانم را نیز بدانم.

 

مسی درخصوص تیم ملی کشورش گفت:

برای این تیم باید صبور باشیم و مطمئن هستم که قوی تر خواهیم شد.

 

بهترین گل تاریخ بارسلونا؟

من گلم به ختافه را به عنوان بهترین گل انتخاب نمی کنم بلکه بهترین گلم را گل نیمه نهایی لیگ قهرمانان به رئال مادرید می دانم و همین طور گلم در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستر یوتایتد که با ضربه سر گل زدم.

 

مسی در ادامه بیان کرد:

درحال حاضر نیمار به همراه امباپه، سوارز و اگوئرو می توانند بهترین بازیکن جهان باشند. رونالدو را از جمع این ها خارج کرده ام چون خودم را نیز جای نداده ام

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.